IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> Twinturbo to Single Turbo, Subaru Legacy BE5 99-01-მდე
Black Jo
გამოხმაურება Nov 20 2012, 02:15
გამოხმაურება #1


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ესეიგი, ცოტა ვიფიქრე თუ ბევრი ამას არ აქვს მნიშნელობა, გადავწყვიტე რომ ჩემი ლეგასი გადამეყვანა ცალ ტურბინაზე. გადაწყვეტილების მიღებაში დიდი როლი შეიტანა GREDDY E-MANAGE ULTIMATE-მა, რომელიც ამ თვის 21 რიცხვში მექნება უკვე ადგილზე და მეორე იმ საკითხმა რომ გრუბათ რომ ვთქვათ ნაწილების ამბავში დამაფინანსეს smile.gif მინდა ავღნიშნო ის ფაქტი რომ არც თუ ისე ცუდად დადის ცალ ტურბინაზეც. არანაირი შეგრძნება იმისა რომ დაბალ აბაროტებზე ვერ მიდის, ეგ დამოკიდებულია თუ რა ტურბინას დააყენებთ.

დიდი თხოვნა მექნება თემას ნუ გააოფებთ ისეთი პოსტებით როგორც "ხომ გეუბნებოდით რომ 1 ტურბინა ჯობია" და ა.შ.

დავიწყეთ:
რა ნაწილები სჭირდება იმისთვის რომ ლეგასი გახდეს 1 ტურბინიანი:

1. გამომშვები კოლეკტორი თავისი აფფაიფით
2. ტურბინა, ნებისმიერი რომელიც იმპრეზაზე და ფორესტერზე შეიძლება დადგეს, შესაბამისად უკეთესი იქნება თუ ECU-ც იმ მანქანის იქნება რომელზეც ეგ ტურბინა ეყენა.
3. ინტერქულერის Y ფაიფები
4. სოლეონიდები, 3 ცალი რომელიც ბუსტს აკონტროლებს
5. ინთეიქი ტურბინის
6. დაუნფაიფი იმპრეზის ან ფორესტერის
7. აფფაიფის და დაუნფაფის პრაკლადკები
8. რამოდენიმე მოდიფიკაცია ბაბინებზე, ბენზინასოსზე და ECU-ს პრავოდკაზე.

ამ ნაწილების ფასებს მე ვერ ჩამოვწერ რადგან ზოგმა შეიძლება უფასოდ იშოვოს, ზოგმა კიდევ შეიძლება ნახევარ ფასში.
თუ ვინმეს მოუნდება ლეგასის გადაყვანა ცალ ტურბინაზე შემეხმიანოს, რათქმაუნდა შესაბამისი ანაზღაურებით. (ადმინისტრაციას ხვალ დაველაპარაკები)
მანქანა დადის მშვენივრად, პრობლემების გარეშე. smile.gif
მგონი მეტი არც არაფელი უნდა, თუ რაიმე გამომრჩა მერე ჩავამატებ. პროექტი რომ დავასრულე, აღმოვაჩინეთ რომ ბუსტი არასტაბილური იყო, არაერთგვარი მცდელობისა სოლენოიდების შეცვლისა და ვაკუუმის შლანგებისა, არაფელმა არ უშველა, მაგრამ დღეს პრობლემა მოვაგვარეთ, ბუსტი სტოკი 0.8-0.9 ბარი სტაბილური, რადგან ფორესტერის კომპი დავაყენე, იმპრეზის კომპი რომ ყოფილიყო V5/V6 STI უფრო მაგარი იქნებოდა და შესაბამისად ბუსტიც უფრო მაღალი იქნებოდა, მაგრამ ეგ ნაკლებად მადარდებს, გრედი დაილოცოს აწი smile.gif

დიდი მადლობა მერაბის (ANS-555) და მის მეგობრებს, რომლებმაც ხელი გამიმართეს და პროექტის განხორციელებაში დამეხმარეს.

სურათები და პირველი დაქოქვაც.















Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Black Jo
გამოხმაურება Nov 20 2012, 09:20
გამოხმაურება #2


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




MEPARA
OZY
Svansky
მადლობა ბიჭებო.

ციტატა(SUB 300 @ 20th November 2012 - 07:47) [snapback]440054[/snapback]
ისე ამდენი იწვალეთ და ბარემ ახალი მოდელის კომპი მიგეყენებინათ

თუ BL5 გულისხმობ შოთი, მაშინ ვერ მიაყენებ, მთელი პრავოდკა უნდა გადაიტანო და ვაბშე გადადის თუ არა ეგეც საკითხავია.
თუ ცოტა ახალ ფარებზე რომ არის იმის გადატანას არ აქვს აზრი, მაინც ხომ არ იშოვება მაგის ECU დეფინეშინები, + ვოზდუხამერი დენსოსი კიდევ დასამატებელი იქნებოდა
ციტატა(Svansky @ 20th November 2012 - 08:42) [snapback]440060[/snapback]
ძალიან მაგარი ხარ, როგატესტავთ უფრო საინტერესო იქნება, წვის ამბავში უნდა დაიკლოს ხო ? მშვიდი სიარულით

წვა ნამდვილად დაკლებულია, უკვე შევატყვე, დაახლოებით ჯერ ასე ვთქვათ კომპი ეგუება თბილის ჰაერს და 9 ლიტრას წვავს, ვნახოთ მერე რა იქნება, პახოდუ სიცივეებია უკვე. გატესტიტ კიდევ აუცილებლად გავტესტავ. ერთი ის ვიცი რომ სოტკი ფორიკასავით ჩემი ვერ ივლის რადგან ძრავი დაბალ კუმშვიანია, არ ყოფნის ეგ ბუსტი, აი სტოკი ლეგასის ძრავი და იმპრეზის კომპი ძალიან მაგრად ივლის. ოღონდ STI-ს კომპმი არა. სტოკი WRX-ის კომპი.

იდეაში ჩათვალეთ სტოკი ფორიკაა, 240-250 ცხენიანი.
ტურბინის შეცვლას ვაპირებ მალე და ვნახოთ რა გამოვა მერე biggrin.gif
ციტატა(giorguna22 @ 20th November 2012 - 09:45) [snapback]440070[/snapback]
ან აქვე რომ ვისაუბროთ, რატომ გადაიყვანეთ ცალ ტურბინაზე ლეგასი, რა პლიუსები მივიღეთ ამით და ასე შემდეგ...

ორ ტურბინიანის პლიუსი არის თანაბარი ძალების გადანაწილება და აჩქარება, ანუ ტრასა-ქალაქი, იდეალურია, მინუსები არის კიდევ ამ ორი ტურბინის მართვის სისტემა, რომელიც ძალიან ფაქიზია და სულ უმნიშნვნელო დეტალის მწყობრიდან გამოსვლისას მაგის მიგნება ძალიან ძნელია და შესაბამისად მანქანაც ვერ არის მერე იმ ჯანზე რაც უნდა იყოს. კიდევ ის რომ ტუნინგის ამბავში უფრო ბევრი პროცედურებია ჩასატერებელი (ძვირად ღირებული) რომ ძრავიდან ნორმალური რაოდენობის ცხენები ამოიღო, კიდევ მინუსი ის რომ რემონტი და ჩალიჩი საწვალებელია, ადგილი არ არის ფიზიკურად.
ცალი ტურბინა კიდევ ნაკლები პრობლემები და თუ არის ეგ პრობლემები მაშIნ ადვილად მოგვარებადია.

ციტატა(leqsoo @ 20th November 2012 - 10:16) [snapback]440073[/snapback]
ისე უკეთ დადის ?

მე მომწონს ლექს, საკაიფოდ იღებს დაჟე 0.8-0.9 ბარზე, რა ძრავია შენც კი იცი და რა ბუსტიც სჭირდება, 1 დღეც, ჩამოვიდეს ჩემი ცუნცულა გრედი და მერე ვნახოთ რა იქნება biggrin.gif

shreketa
სპასიბა შაკსონ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Black Jo   Twinturbo to Single Turbo   Nov 20 2012, 02:15
xrinco   ვაა საღოლ თემო მალ...   Nov 20 2012, 02:41
Black Jo  
ციტატ...   Jan 13 2014, 13:27
OZY   რეებზე დაობთ ამ თე...   Jan 13 2014, 13:30
TRULOVI   OZY ვდაობთ იმაზე თ...   Jan 13 2014, 13:43
Black Jo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge