![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ესეიგი, ცოტა ვიფიქრე თუ ბევრი ამას არ აქვს მნიშნელობა, გადავწყვიტე რომ ჩემი ლეგასი გადამეყვანა ცალ ტურბინაზე. გადაწყვეტილების მიღებაში დიდი როლი შეიტანა GREDDY E-MANAGE ULTIMATE-მა, რომელიც ამ თვის 21 რიცხვში მექნება უკვე ადგილზე და მეორე იმ საკითხმა რომ გრუბათ რომ ვთქვათ ნაწილების ამბავში დამაფინანსეს
![]() დიდი თხოვნა მექნება თემას ნუ გააოფებთ ისეთი პოსტებით როგორც "ხომ გეუბნებოდით რომ 1 ტურბინა ჯობია" და ა.შ. დავიწყეთ: რა ნაწილები სჭირდება იმისთვის რომ ლეგასი გახდეს 1 ტურბინიანი: 1. გამომშვები კოლეკტორი თავისი აფფაიფით 2. ტურბინა, ნებისმიერი რომელიც იმპრეზაზე და ფორესტერზე შეიძლება დადგეს, შესაბამისად უკეთესი იქნება თუ ECU-ც იმ მანქანის იქნება რომელზეც ეგ ტურბინა ეყენა. 3. ინტერქულერის Y ფაიფები 4. სოლეონიდები, 3 ცალი რომელიც ბუსტს აკონტროლებს 5. ინთეიქი ტურბინის 6. დაუნფაიფი იმპრეზის ან ფორესტერის 7. აფფაიფის და დაუნფაფის პრაკლადკები 8. რამოდენიმე მოდიფიკაცია ბაბინებზე, ბენზინასოსზე და ECU-ს პრავოდკაზე. ამ ნაწილების ფასებს მე ვერ ჩამოვწერ რადგან ზოგმა შეიძლება უფასოდ იშოვოს, ზოგმა კიდევ შეიძლება ნახევარ ფასში. თუ ვინმეს მოუნდება ლეგასის გადაყვანა ცალ ტურბინაზე შემეხმიანოს, რათქმაუნდა შესაბამისი ანაზღაურებით. (ადმინისტრაციას ხვალ დაველაპარაკები) მანქანა დადის მშვენივრად, პრობლემების გარეშე. ![]() მგონი მეტი არც არაფელი უნდა, თუ რაიმე გამომრჩა მერე ჩავამატებ. პროექტი რომ დავასრულე, აღმოვაჩინეთ რომ ბუსტი არასტაბილური იყო, არაერთგვარი მცდელობისა სოლენოიდების შეცვლისა და ვაკუუმის შლანგებისა, არაფელმა არ უშველა, მაგრამ დღეს პრობლემა მოვაგვარეთ, ბუსტი სტოკი 0.8-0.9 ბარი სტაბილური, რადგან ფორესტერის კომპი დავაყენე, იმპრეზის კომპი რომ ყოფილიყო V5/V6 STI უფრო მაგარი იქნებოდა და შესაბამისად ბუსტიც უფრო მაღალი იქნებოდა, მაგრამ ეგ ნაკლებად მადარდებს, გრედი დაილოცოს აწი ![]() დიდი მადლობა მერაბის (ANS-555) და მის მეგობრებს, რომლებმაც ხელი გამიმართეს და პროექტის განხორციელებაში დამეხმარეს. სურათები და პირველი დაქოქვაც. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 ![]() |
Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 20th November 2012 - 10:20) [snapback]440074[/snapback] ორ ტურბინიანის პლიუსი არის თანაბარი ძალების გადანაწილება და აჩქარება, ანუ ტრასა-ქალაქი, იდეალურია ზუსტად ეგ მინდა მე ![]() ![]() მარა ეს სიფაქიზე და გართულებული სერვისი ვერაა კარგი ამბავი... იტოკში მე მინდა სედანი, 4-5 ათასის ფარგლებში, ტურბინიანი ძრავით, 4X4 სისტემითა და 5 კარით (საბარგულით) ძირითადად არ ვაპირებ გაზაობას, მაგრამ ხანდახან არის მომენტი რო უნდა დაადგა და მანქანამაც გაიკრას. ამის წინ მომადგა ლექსუსის ჯიპი 4.7 ძრავით შუქნიშანზე, უკნიდან ამინთო -ვიფიქრე არ გავუშვებ თქო და დავადგი 2.5 უტურბინო ფორიკას, მარა გადამახტა თავზე ![]() |
|
|
![]() ![]() |