IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> Twinturbo to Single Turbo, Subaru Legacy BE5 99-01-მდე
Black Jo
გამოხმაურება Nov 20 2012, 02:15
გამოხმაურება #1


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ესეიგი, ცოტა ვიფიქრე თუ ბევრი ამას არ აქვს მნიშნელობა, გადავწყვიტე რომ ჩემი ლეგასი გადამეყვანა ცალ ტურბინაზე. გადაწყვეტილების მიღებაში დიდი როლი შეიტანა GREDDY E-MANAGE ULTIMATE-მა, რომელიც ამ თვის 21 რიცხვში მექნება უკვე ადგილზე და მეორე იმ საკითხმა რომ გრუბათ რომ ვთქვათ ნაწილების ამბავში დამაფინანსეს smile.gif მინდა ავღნიშნო ის ფაქტი რომ არც თუ ისე ცუდად დადის ცალ ტურბინაზეც. არანაირი შეგრძნება იმისა რომ დაბალ აბაროტებზე ვერ მიდის, ეგ დამოკიდებულია თუ რა ტურბინას დააყენებთ.

დიდი თხოვნა მექნება თემას ნუ გააოფებთ ისეთი პოსტებით როგორც "ხომ გეუბნებოდით რომ 1 ტურბინა ჯობია" და ა.შ.

დავიწყეთ:
რა ნაწილები სჭირდება იმისთვის რომ ლეგასი გახდეს 1 ტურბინიანი:

1. გამომშვები კოლეკტორი თავისი აფფაიფით
2. ტურბინა, ნებისმიერი რომელიც იმპრეზაზე და ფორესტერზე შეიძლება დადგეს, შესაბამისად უკეთესი იქნება თუ ECU-ც იმ მანქანის იქნება რომელზეც ეგ ტურბინა ეყენა.
3. ინტერქულერის Y ფაიფები
4. სოლეონიდები, 3 ცალი რომელიც ბუსტს აკონტროლებს
5. ინთეიქი ტურბინის
6. დაუნფაიფი იმპრეზის ან ფორესტერის
7. აფფაიფის და დაუნფაფის პრაკლადკები
8. რამოდენიმე მოდიფიკაცია ბაბინებზე, ბენზინასოსზე და ECU-ს პრავოდკაზე.

ამ ნაწილების ფასებს მე ვერ ჩამოვწერ რადგან ზოგმა შეიძლება უფასოდ იშოვოს, ზოგმა კიდევ შეიძლება ნახევარ ფასში.
თუ ვინმეს მოუნდება ლეგასის გადაყვანა ცალ ტურბინაზე შემეხმიანოს, რათქმაუნდა შესაბამისი ანაზღაურებით. (ადმინისტრაციას ხვალ დაველაპარაკები)
მანქანა დადის მშვენივრად, პრობლემების გარეშე. smile.gif
მგონი მეტი არც არაფელი უნდა, თუ რაიმე გამომრჩა მერე ჩავამატებ. პროექტი რომ დავასრულე, აღმოვაჩინეთ რომ ბუსტი არასტაბილური იყო, არაერთგვარი მცდელობისა სოლენოიდების შეცვლისა და ვაკუუმის შლანგებისა, არაფელმა არ უშველა, მაგრამ დღეს პრობლემა მოვაგვარეთ, ბუსტი სტოკი 0.8-0.9 ბარი სტაბილური, რადგან ფორესტერის კომპი დავაყენე, იმპრეზის კომპი რომ ყოფილიყო V5/V6 STI უფრო მაგარი იქნებოდა და შესაბამისად ბუსტიც უფრო მაღალი იქნებოდა, მაგრამ ეგ ნაკლებად მადარდებს, გრედი დაილოცოს აწი smile.gif

დიდი მადლობა მერაბის (ANS-555) და მის მეგობრებს, რომლებმაც ხელი გამიმართეს და პროექტის განხორციელებაში დამეხმარეს.

სურათები და პირველი დაქოქვაც.















Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
giorguna22
გამოხმაურება Nov 20 2012, 10:30
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,279
რეგისტრ.: 1-November 12
მომხმარებელი № 3,058




Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 20th November 2012 - 10:20) [snapback]440074[/snapback]
ორ ტურბინიანის პლიუსი არის თანაბარი ძალების გადანაწილება და აჩქარება, ანუ ტრასა-ქალაქი, იდეალურია


ზუსტად ეგ მინდა მე smile.gif დაბალ აბაროტზეც რო ჯიხვივით იაროს და იმპრეზასავით არ დამჭირდეს 4 და 5 000 აბაროტების აღება, რომ დაანახო"გაქსუებულ" ჯიპებს ვინაა მამა smile.gif


მარა ეს სიფაქიზე და გართულებული სერვისი ვერაა კარგი ამბავი... იტოკში მე მინდა სედანი, 4-5 ათასის ფარგლებში, ტურბინიანი ძრავით, 4X4 სისტემითა და 5 კარით (საბარგულით) ძირითადად არ ვაპირებ გაზაობას, მაგრამ ხანდახან არის მომენტი რო უნდა დაადგა და მანქანამაც გაიკრას. ამის წინ მომადგა ლექსუსის ჯიპი 4.7 ძრავით შუქნიშანზე, უკნიდან ამინთო -ვიფიქრე არ გავუშვებ თქო და დავადგი 2.5 უტურბინო ფორიკას, მარა გადამახტა თავზე smile.gif...მაგარი ცუდი შეგრძნებაა რა
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Black Jo   Twinturbo to Single Turbo   Nov 20 2012, 02:15
xrinco   ვაა საღოლ თემო მალ...   Nov 20 2012, 02:41
Black Jo  
ციტატ...   Jan 13 2014, 13:27
OZY   რეებზე დაობთ ამ თე...   Jan 13 2014, 13:30
TRULOVI   OZY ვდაობთ იმაზე თ...   Jan 13 2014, 13:43
Black Jo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge