IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> Twinturbo to Single Turbo, Subaru Legacy BE5 99-01-მდე
Black Jo
გამოხმაურება Nov 20 2012, 02:15
გამოხმაურება #1


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ესეიგი, ცოტა ვიფიქრე თუ ბევრი ამას არ აქვს მნიშნელობა, გადავწყვიტე რომ ჩემი ლეგასი გადამეყვანა ცალ ტურბინაზე. გადაწყვეტილების მიღებაში დიდი როლი შეიტანა GREDDY E-MANAGE ULTIMATE-მა, რომელიც ამ თვის 21 რიცხვში მექნება უკვე ადგილზე და მეორე იმ საკითხმა რომ გრუბათ რომ ვთქვათ ნაწილების ამბავში დამაფინანსეს smile.gif მინდა ავღნიშნო ის ფაქტი რომ არც თუ ისე ცუდად დადის ცალ ტურბინაზეც. არანაირი შეგრძნება იმისა რომ დაბალ აბაროტებზე ვერ მიდის, ეგ დამოკიდებულია თუ რა ტურბინას დააყენებთ.

დიდი თხოვნა მექნება თემას ნუ გააოფებთ ისეთი პოსტებით როგორც "ხომ გეუბნებოდით რომ 1 ტურბინა ჯობია" და ა.შ.

დავიწყეთ:
რა ნაწილები სჭირდება იმისთვის რომ ლეგასი გახდეს 1 ტურბინიანი:

1. გამომშვები კოლეკტორი თავისი აფფაიფით
2. ტურბინა, ნებისმიერი რომელიც იმპრეზაზე და ფორესტერზე შეიძლება დადგეს, შესაბამისად უკეთესი იქნება თუ ECU-ც იმ მანქანის იქნება რომელზეც ეგ ტურბინა ეყენა.
3. ინტერქულერის Y ფაიფები
4. სოლეონიდები, 3 ცალი რომელიც ბუსტს აკონტროლებს
5. ინთეიქი ტურბინის
6. დაუნფაიფი იმპრეზის ან ფორესტერის
7. აფფაიფის და დაუნფაფის პრაკლადკები
8. რამოდენიმე მოდიფიკაცია ბაბინებზე, ბენზინასოსზე და ECU-ს პრავოდკაზე.

ამ ნაწილების ფასებს მე ვერ ჩამოვწერ რადგან ზოგმა შეიძლება უფასოდ იშოვოს, ზოგმა კიდევ შეიძლება ნახევარ ფასში.
თუ ვინმეს მოუნდება ლეგასის გადაყვანა ცალ ტურბინაზე შემეხმიანოს, რათქმაუნდა შესაბამისი ანაზღაურებით. (ადმინისტრაციას ხვალ დაველაპარაკები)
მანქანა დადის მშვენივრად, პრობლემების გარეშე. smile.gif
მგონი მეტი არც არაფელი უნდა, თუ რაიმე გამომრჩა მერე ჩავამატებ. პროექტი რომ დავასრულე, აღმოვაჩინეთ რომ ბუსტი არასტაბილური იყო, არაერთგვარი მცდელობისა სოლენოიდების შეცვლისა და ვაკუუმის შლანგებისა, არაფელმა არ უშველა, მაგრამ დღეს პრობლემა მოვაგვარეთ, ბუსტი სტოკი 0.8-0.9 ბარი სტაბილური, რადგან ფორესტერის კომპი დავაყენე, იმპრეზის კომპი რომ ყოფილიყო V5/V6 STI უფრო მაგარი იქნებოდა და შესაბამისად ბუსტიც უფრო მაღალი იქნებოდა, მაგრამ ეგ ნაკლებად მადარდებს, გრედი დაილოცოს აწი smile.gif

დიდი მადლობა მერაბის (ANS-555) და მის მეგობრებს, რომლებმაც ხელი გამიმართეს და პროექტის განხორციელებაში დამეხმარეს.

სურათები და პირველი დაქოქვაც.















Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
RACKER
გამოხმაურება Nov 20 2012, 13:50
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




Black Jo
შენ შემთხვევაში ცუდია.
პატარა ტურბოა.
1.2-1.3 ზე ზევით მაგ ტურბინით ბერვა არაფერ შედეგს არ მოგცემს. და მაგ ბუსტზეც დიდი ვერაფერი ფლოუ აქ.
პლიუს კიდე ძველი თაობის ტურბოა და მალე ერხევა. თუ დაერხა კიდე უნდა გადააგდო არ რემონტდება.

ჩინურ ტურბოებში კი რათქმაუნდა არის სხვაობა ყველა ერთი ნაგავი არაა მაგრამ გასაფრენად მაინც არასაკმარისია.
შენ კიდე იმდენ შრომას და ენერგიას ხარჯავ მაგ მანქანაში აუცილებლად უნდა გაფრინდე biggrin.gif

ბორგვარნერიც კარგი როჟაა და არცთუისე ძვირია.
უბრალოდ აფფაიფის და დაუნფაიფის გადაკეთება მოგიწევს.
შენ რადგან ისედაც სტოკი გაქ ეგენი არ დაგენანება და არ იქნება შენთვის ეგ ყველაფერი პრობლემა.
უბრალოდ ბორგები ცოტა დიდი ტურბოებია და სტოკ ძრავზე დიდ შედეგს ალბათ არ მოგცემს მაგრამ კარგი ლანჩით ჩინურ ტურბოს ბევრათ აჯობებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Black Jo   Twinturbo to Single Turbo   Nov 20 2012, 02:15
xrinco   ვაა საღოლ თემო მალ...   Nov 20 2012, 02:41
Black Jo  
ციტატ...   Jan 13 2014, 13:27
OZY   რეებზე დაობთ ამ თე...   Jan 13 2014, 13:30
TRULOVI   OZY ვდაობთ იმაზე თ...   Jan 13 2014, 13:43
Black Jo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge