![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ეს თემა გავხსენი და დამიხურეს
![]() ![]() მე არ მჭირდება სუბარუს კარობკის დიაგნოსტიკის კოდები და ფილოსოფია ![]() მე მაინტერესებს ზოგადად ავტომატური კოლოფის შემოწმება როგორ ხდება, მაგალითად ყიდვის დროს, ან კონტეინერის გახსნისას, როგორ უნდა გაიგო კარობკა წესრიგშია თუ რაღაც პრობლემა აქვს? ნუ იასნია თუ რაღაცას ვერ აკეთებს, ესე იგი პრობლემაა, მაგრამ თუ მუშაობს მაგრამ შეიძლება რაღაც სიმპტომები ჰქონდეს რომელიც შემდეგ გამოიწვევს პრობლემებს, ეგ მაინტერესებს, როგორ გავიგო? ანუ როგორ შევამოწმო ავტომატური კოლოფი კარგად მუშაობს თუ ცუდად? ზეთი გამოსაცვლელია თუ არა? რა სიმპტომები აქვს როცა ზეთი გამოსაცვლელია? რა სიმპტომები აქვს როცა ფრიქციონები გაცვეთილია? მექანიკის შემოწმება ადვილია, თუ სიჩქარეებში კარგად აგდებს და არანაირი ხმა არა აქვს, ესე იგი წესრიგშია ![]() აბა გამოცდილებო, დამეხმარეთ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,274 რეგისტრ.: 29-January 10 მომხმარებელი № 770 ![]() |
მოგესალმებით მეგობრებო, ჩემმა მანქანამ ცოტა ხნის წინ ამინთო ტრანსმისიის ჩეკი, რომ შევამოწმებინე წნევის პრობლემა დაწერა, სოლენოიდიც ახსენა ვინც შეამოწმა. ვნახე რომ სითხე აკლდა და დავამატე. პრობლემა მოგვარდა, თუმცა ამის შემდეგ 2 კვირა გავიდა და მეორე დილაა სისტემატურად ანთებს ჩეკს. რა შეიძლება იყოს და წესიერი ავტომატკის ხელოსანს ხომ ვერ მიმასწავლით? წესიერს. მადლობა წინასწარ.
მანქანა ისუზუ როდეო-იაპონური. |
|
|
![]() ![]() |