![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
უშატკო უმწიკლო ტურბინებია.
ფასი 250 ეროვნული ან 150$ ასევე სილიკონის ტრუბები ინტერქულერი და ტურბინის (სპარწივნი) 80$ ![]() რაც ამ სურათზეა ზუსტად ეგეთია. http://i.ebayimg.com/t/2000-subaru-legacy-...#33;~~60_57.JPG ასევე ლეგასის შეფუთული კოლექტორები. ძალიან მაგრად არის შეფუთული დამიჯდა სადგაც 100 ლარამდე წვალება მოხსნა-დაყენებაზე არაფერს ვამბობ. ალუმინის ფოლგით და სტეკლოვალაკნოს ნაჭრით. რამოდენიმე ფენაზე. ტურბინებს და მაგას ერთად 200 $ ![]() pic hosting ![]() photo storageANS-555 100 ლარი ეს. ჯიგრული ფასია და დაკლებაზე არ მევაჭროთ. გაჭედილიი ვარ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Levan-i
ვიცი გეხუმრე. სხვა თაშორის. ამ ტურბინების დაბრედვა ძალიან ძნელია. 1.3 ბარზე ვამუშავებდი სულ. 2500 აბაროტზე უკვე 1 ბარი ეჭირა და ბოლომდე 7-მდე 1.3 ბარი ეჭირა 2 წელი და რომ მოვხსენი იმ ტურბინებსაც არაფერი არ ქონდა დასაწუნი. როგორც დავაყენე ზუსტად იგივე მდგომარეობაში მოვხსენი. ერთხელ დავბრიდე მარტო ჩემი ბრალი იყო. ბინძური ზეთი შეიტანა. ბინძური (ჟანგიანი) ზეთი ბოლტი დავაყენე. ეგ იყო. ლეგასზე ტურბინა მკვდარი რავიცი... იშვიათია მართლა. ვესტგეიტიც ჩამიხსნია და 1.3 ზე მეტიც დამიბერია და არაფერი დამართნია. ამეეებზე მართლა სტოკად დავდიოდი. თითქმის არც მივლია რა. არ დამიბუსტია ესენი საერთოდ!!! |
|
|
![]() ![]() |