![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ამ თემაში დავწეროთ მათზე, ვინც ჩვენს ვარსკვლავებზე მაგარ უაზრო კითხვებს გვისვავას და ასეთივე აზრებს აფრქვევს:
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ესეიგი ერთერთ ფორუმში წავაწყდი და აქ რომარ დამეკოპირებინა არგამოდიოდა, ეხლა თქვენთვის იმსჯელებს საქართველოში ერთერთი ყველაზე გამოცდილი ავტოინჟინერი ტუნერი და წარმატებული ავტომრბოლელი სხვადასხვა სახეობებში GLEMM აბა ყურადღება
![]() გუდოს და სუბარუს ურთიერთობა იქნება ოჯახური ძალადობის მორიგი ტრადიციული და თან მძიმე მაგალითი რადგან დაახლოებით GC8 კუზაოიან Sti 3-ზე ვლაპარაკობთ, რასკლადი ესეთია: + დაბალი წონა. მაგრამ ჟოსკოსწის გამო რასპორკები აუცილებლად. + ნაწილები. უმეტესობა საკმაოდ კარგად იშოვება. ჩვენი პროფების და ძევინოსტაძევიტებიდან იმპრეზებზე გადამჯდარი საზოგადოების წყალობით მალე ოხრადაც იქნება. + კარგი ჰენდლინგი სტოკში. + ენერგოემპკი და ზომეირად ჟოსტკი პადვესკა. - კამპანოვკა. ოპოზიტნიკის გამო ყველაფერი დამღლელად ძნელი მისადგომია. - მატორი. პორშინები რეალურად პლასტელინისაა. შატუნებიც მოისუსტებს. კალენვალიც არც ისე მომთმენია. 380+ ცხენი ავტომატურად კოვკის კომპლექტია, პლიუს რეისინგ ვკლადიშები და ზეთის ნასოსი. - ახლაჟდენია. ფრონტმაუნტი უნდა, კარგი ზეთის ქულერი და ალუმინის რადიატორი მოშნი ვინტილიატორით. - კარობკა. არც ესტიაისაა გამძლეთა სიიდან. ჯოსტკი კერამიკით და სტარტებით სეზონიც ვერ გაატანს. უსილენია უაზროდ ძვირია. 400+ ცხენზე უიმედოა. - წინა დიფი და პრივოდები. იგივე დრაგ რეჟიმში და მითუმეტეს კარგი გრიფით უბრალოდ იმტვრევა. - წინა პადვესკის ნაძიოძნოსწზე რაჯკაპურს მოუყევით EVO = მიცუსადმი ჩემი დამოკიდებულების მიუხედავად მაინც ლეგენდაა და თან ჭკვიანი ინჟინრების შექმნილი ლეგენდა. ჩუჩმეკების დაპროექტებული იმპრეზასაგან განსხვავებით. 4-ე დაივიწყე, გარდატეხის ასაკის პრობლემები აქვს. 5-ზე ვილაპარაკოთ. + ვიდი. + მსუბუქია. საკმაოდ. + რული გადადის უპრობლემოდ. პერსპექტივისათვის. + მატორი. სტოკ პისტონიც საკმაოდ ამტანია. კოვკის იაფი კომპლექტი CP/Eagle+სტოკი კალენო სტაბილურად იჭერს დაბალ 12-ებში სასიარულო ცხენებს. + კარობკა. იმპრეზაზე ბევრად კარგია, ჯეტეეერზე ცოტა სუსტი. კვდება ნელა და ნაწილები ევროპულ კატალოგებშიც არის + დიფები და პრივოდები. იმპრეზას თავისთავად ჯობია, ჯეტეერამდე ცოტა უკლია. + უპრავლაემოსწი. ასფალტოვი ნასტროიკით. კალცოზე გამოსადეგია. - კუზაოს ჯოსკოსწი. რასპორკები უნდა. - ატკრავენნო ჟოსტკია. - პადვესკა ძვირი სარემონტოა. - ნაწილები მთლიანობაში მაინც პრობლემაა. GTR = ამაზე უფრო დაწვრილებით. რადგან ზევით რაც დავწერე სულ ფუჭია და მაინც BNR-ს იყიდი ესეიგი, გვაქვს 92-93 წლის, 80-110K გარბენიანი BNR32 და გვინდა 400-600 ცხენი, მიზნები დრაგი/პარნი. რას ვაკეთებთ: პირველ რიგში ვივიწყებთ ყველაფერს 500 ცხენის ზევით და წინასწარ ვეგუებით რომ GTR ბევრად უფრო კაპრიზნია ვიდრე GTS თუ რატო, ამას ქვევით ავხსნი. მთავარი პრობლემა ამ პროექტში იქნება არა მატორი, არამედ ტრანსმისია ევოსაზე უფრო კრეპკია მაგრამ თვლებზე 400 ცხენზე მეტის დამჭერი ეგ არ არის. უსილენი პერვიჩნი და 1-2-3 სიჩქარეების კომპლექტი იცი რაც ღირს. მეორე საკითხია რომ ჩამოყვანის მერე მატორის პერებორკა გაცილებით უფო საჭირო იქნება ვიდრე კოვკის ჩაყრა კარობკის პრიძელით გამოწვეული 400 ცხენი თვლებზე არის მაქსიმალურად ოპტიმალური ვარიანტი. ბედნიერი და მშვიდი თანაცხოვრებისათვის აუცილებლად იცვლება: რემენი. პრაკლადკების კომპლექტი (იაფია და ძველებიდან რომელიღაც მაინც გაუშვებს). სალნიკები (ნებისმიერი ეჭვისას). სტოკი ან მეტალის გასკეტი (მაინც დაგჭირდება გალოვკის მოხსნა). პომპა სტოკი (ძველი გაუშვებს). თერმოსტატი (დაბალი გახსნით). ზეთის ნასოსი (მინიმუმ N1. სტოკი მაღალი აბაროტიდან სტარტებზე ნელა კვდება და ბოლოს მთელ მატორსაც იყოლებს). ზეთის ქულერი. ოილ კეტჩი (მოდის გამო არა, კარტერნი გაზებს რომ აკონტროლო). ტურბინა, ინტერქულერი, ფარსუნკები, ნასოსი, კომპი. ეგ უკვე შენც იცი. მანიფოლდი, ვალები, რაზრეზნოები, არაფერში არ გჭირდება. ისევე როგორც კოვკა, 400-ს თვლებზე მაინც დაიჭერს. მაგის ფასად ნისმოს ვკლადიშების კომპლექტის და კოლცოების აღება ბევრად უფრო ჭკვიანურია. დისკები მსუბუქი და სწორი ვილეტით უნდა იყოს, მაქსიმუმ 17". წინააღმდეგ შემთხვევაში ისევ კარობკას შეუმცირებ სიცოცხლეს. მოკლედ მე ასე წარმომიდენია: KKR480, Z32 MAF, Top mount, FMIC, Full 3" exhaust, 660cc, Power FC. პოდ კალცო: სტოკ აპორნები ხისგანაა გამოთლილი. მოტულის დოტ4, არმირებული შლანგები და კერამიკული კალოდკები თავიდან საკმარისი იქნება. პადვესკა სტოკი უიმედოა, გამოსავალი იცი. რასპორკები წინა და უკანა ზედები. უკანა კამბერ კიტი გემოვნებით. დააახლოებით აი ასეთი ესსე გამოვიდა. მე დუშში წავედი, თქვენ კიდე იმსჯელეთ და საღამოსკენ შემოგიერთდებით -------------------- ასე გაუგებარია? ვისაც ჩემს კომპეტენციაში ეჭვი ეპარება, სიროი რეზინა გამოიყენოსთქო. ესროლეთ, ეგ არაა ილია. |
|
|
![]() ![]() |