გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Dec 3 2012, 22:22
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,360 რეგისტრ.: 22-February 10 მომხმარებელი № 842 |
სალამი კაი ხალხს
|
|
|
|
![]() |
Dec 4 2012, 20:24
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 |
tazovr4
ჩემი რჩევა იქნება უტურბინო მექანიკა იყიდო. უფრო ცოცხალია, ვიდრე ავტომატი. გამავლობა უკეთესი აქვს "პანიჟენიის" ხარჯზე, ავტომატიც არ დადის ცუდად. სერვისზე ლაპარაკი ზედმეტია, ძალიან იაფი შესანახია. SF5 (2001-ამდე მოდელებს) ფორესტერებს სტერჟინები აქვს მალ ფუჭებადი ნაწილები, პადვესკის კონსტრუქციის გამო. მეტი პრობლემა მაგას არ აქვს. მაინც ვერ მივხვდი, რა ლოგიკით უნდა აჯობოს ტურბინიანმა, უტურბინოს. 280 ცხენის ძრავი 5500-ზე გამოიმუშავებს და OFF-ზე 5500 აბაროტით, როგორ უნდა იაროთ ამიხსენით. უტურბინოს თორქი და ცხენები უფრო დაბალ აბაროტზე აქვს. P.S. წვით, გამართული ტურბინიანი და უტურბინო ერთნაირად წვავს. სხვაობა მხოლოდ საწვავის ოქტანობაში და შესაბამისად ფასშია -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
|
tazovr4 ფორიკა S20 Dec 3 2012, 22:22
diasa ტურბინიანს როგორ ა... Dec 3 2012, 22:53
tazovr4 diasa
სისწრაფეს რო... Dec 3 2012, 22:55
ratikobaxa ძალიან მაგრა დადის... Dec 3 2012, 23:22
OZY ტურბინიანი გამავლ... Dec 3 2012, 23:25
tazovr4 აჰა ან უ მშვენიერი ... Dec 4 2012, 11:22
Niklolozi OZY
ღადაობ ტო, უტუ... Dec 4 2012, 11:27
tazovr4 და ავტომატიკას? :( Dec 4 2012, 11:43
suxooo
![]() ![]() |