![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,360 რეგისტრ.: 22-February 10 მომხმარებელი № 842 ![]() |
სალამი კაი ხალხს
![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
tazovr4
ჩემი რჩევა იქნება უტურბინო მექანიკა იყიდო. უფრო ცოცხალია, ვიდრე ავტომატი. გამავლობა უკეთესი აქვს "პანიჟენიის" ხარჯზე, ავტომატიც არ დადის ცუდად. სერვისზე ლაპარაკი ზედმეტია, ძალიან იაფი შესანახია. SF5 (2001-ამდე მოდელებს) ფორესტერებს სტერჟინები აქვს მალ ფუჭებადი ნაწილები, პადვესკის კონსტრუქციის გამო. მეტი პრობლემა მაგას არ აქვს. მაინც ვერ მივხვდი, რა ლოგიკით უნდა აჯობოს ტურბინიანმა, უტურბინოს. 280 ცხენის ძრავი 5500-ზე გამოიმუშავებს და OFF-ზე 5500 აბაროტით, როგორ უნდა იაროთ ამიხსენით. უტურბინოს თორქი და ცხენები უფრო დაბალ აბაროტზე აქვს. P.S. წვით, გამართული ტურბინიანი და უტურბინო ერთნაირად წვავს. სხვაობა მხოლოდ საწვავის ოქტანობაში და შესაბამისად ფასშია ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]() ![]() |