გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Nov 15 2011, 23:44
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ესეიგი, ცოტა ვიფიქრე თუ ბევრი მივედი იმ დასკვნამდე რომ ჩემი გატეხილი ბამპერი გამეკეთებინა ჩემი ხელით, რადგან ხელოსთან მისი აღდგენა ჯდებოდა 230 ლარი, მე კიდევ დამიჯდა 60 ლარი (შპაკლი, ებოქსიდის წებო, სტეკლოვალაკნო, რასტვარიტელი, მანქანის საღებავი) , რათქმაუნდა შეღებვის გარეშე, ხელოსანს ჰა ჰა 10-15 ლარი რომ შეღებოს.... სულ 70-80 ლარამდე.....
მადლობა მეგობარს დახმარებისთვის... (ამირანს) ესეიგი აი ფოტო მასალა თუ როგორი დამტვრეული იყო ჩემი ბამპერი, ერთი კარგად მოშნი კუსოკიც კი მაკლდა, დავკარგე დამტვრევის დროს,ეგეც აი ასე აღვადგინე, გამოვიდა ასეთი, შეღებვისთვის მზადააა ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
![]() |
Dec 11 2012, 15:46
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
![]() იმის შემდეგ რაც უხეში ზუმფარით დავამუშავე ნატეხები და თავის ადგილებზე ჩავსვი და სკოჩით დავაფიქსირე გამოვიდა ეს: ![]() ![]() ![]() შემდეგ მივაბი ძირითად ნაწილს ![]() ![]() კიდევ ერთხელ დავამუშავე ხუმფარით და გავწმინდე აცეტონით. ამის შემდეგ უკვე ბოჭკოვანი მინით და პოლიესტერის "წებოთი" გავამაგრე უკანა მხარე ![]() ... ცალი მხარე რომ გაშრება, მერე მეორე მხრიდანაც გავანაგრებ... საბოლოო შედეგი ჯერ არ არის, 24 საათის შემდეგ წებო ჯერ კიდევ წებოვანია Black Jo თემო შენ რომ აკეთებდი გაშრობაზე რა დრო დასჭირდა? |
|
|
|
Black Jo თვითხელოსანი Nov 15 2011, 23:44
shreketa ვააა საღოლ თემო ძა... Nov 15 2011, 23:57
bakiki ვაააა საღოლ შავიჯო... Nov 16 2011, 01:00
Black Jo