![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 45 რეგისტრ.: 7-July 12 მომხმარებელი № 2,799 ![]() |
denso ik 27 davayenos imprezaze kargad imushavebs? an mirchiet ra davayeno
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
VADA
საქმი იმაში კიარააა დარბოდა დაქროდა თუ გადაყრილი მოძრაობდა... საქმე რაშია იცი? მე პირადად ასე მოვიქცეოდი. შენ შეგიძლია როგორც სწორად ჩათვლი ისე მოიქცე. სვეჩების შერჩევისას დამებადობა ასეთი შეკითხვა. IK27 6 ნაბიჯით ცივი სვეჩი რატომ უნდა დავაყენო მანქანაზე? მჭირდება 6 ნაბიჯით ცივი? 3 ხო არ ჯობია ან თუნდაც ერთი? ასე შეკითხვები ბუნებრივად გამიჩნდებოდა. As a general rule, the IK24 and IQ24 plugs are 2 grades colder than standard and should be used on mildly to moderately tuned cars IK27 and IQ27 are 3 grades colder and should be used with highly tuned cars იკ 27 გათვლილი სხვა რამისთვის ხომ არ არის ცოტა? თუ გაზი მაქვს დავფიქრდებოდი რა სვეჩები შემერჩია. როგორც მინიმუმ ik22 ან ik24 დავიწყებდი და ეგრე მივყვებოდი ნელნელა. დიდი რისკია სვეჩები გაფუჭების უბრალოდ. მე პირადად დარწმუნებული ვარ სანამ 500 whp არ მექნება ეგენი არ დამჭირდება. რომ მაჩუქონ ეგენი არ მინდა იმიტომ კიარა რომ ცუდია. არა. უბრალოდ ეგენი არ არის ოპტიმალური ჩემი ძრავისთვის. ოპტიმალური კი IK22-ი უფრო მგონია მე. შეიძლება აზრი შემეცვალოს ხვალ. მაგრამ ამ წუთას ეგრე ვფიქრობ. რო დავაყენებ და გავტესტავ 27-ებს შეიძლება შემეცვალოს აზრი. მაგრამ რატომღაც არ მგონია რომ შემეცვალოს. |
|
|
![]() ![]() |