![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
სასტავ, ჰაერის ფილრტის შემდეგ ფრონტალური ინტერქულერი რო დაყენდეს, ნუ მერე სტანდარტულად, ტურბინაში და იქიდან სტანდარტულ ინტერქულერში და შემდეგ ძრავში, ექნება ასეთ ვარიანტს რამე აზრი? იმიტომ მომივიდა ასეთი რამე თავში, რომ რალიზე გამოიყენება დაახლოებით ასეთი ვარიანტი.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,762 რეგისტრ.: 22-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 112 ![]() |
როგორ ატ ექნება, თანაც საკმაოდ დიდი, ფრონტალური ი/ქულერი ჯერ ერთი რომ ისედაც დიდია სტოკზე და თანაც პირდაპირ ურტყავს ჰაერი და უფრო აგრილებს, რაც მეტად ცივია ჰაერი მით მეტია მისი სიმკვრივე და აქედან გამომდინარე საწვავის უკეთესი ნაზავი გამოდის
|
|
|
![]() ![]() |