![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
სასტავ, ჰაერის ფილრტის შემდეგ ფრონტალური ინტერქულერი რო დაყენდეს, ნუ მერე სტანდარტულად, ტურბინაში და იქიდან სტანდარტულ ინტერქულერში და შემდეგ ძრავში, ექნება ასეთ ვარიანტს რამე აზრი? იმიტომ მომივიდა ასეთი რამე თავში, რომ რალიზე გამოიყენება დაახლოებით ასეთი ვარიანტი.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
lio
არა, ეგ გასაგებია, მაგრამ მე ცოტა სხვანაირი სქემა აღვწერე, ანუ ჰაერის ფილტრში რო გავა ჰაერი, მერე წამოვა და გაივლის ფრონტალურ ინტერქულერში, მერე შევა ტურბინაში, მერე ისევ სტანდარტულ ინტერქულერში და მერე ძრავში, ანუ ტურბინაში უკვე საკმაოდ გაციებული და მკვრივი ჰაერი შევა, ნუ მერე კი გათბება, მაგრამ უფრო ნაკლებად, შემდეგ სტანდატრულ ინტერქულერში კიდევ უფრო გაცივდება და გამკვრივდება. |
|
|
![]() ![]() |