![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
სასტავ, ჰაერის ფილრტის შემდეგ ფრონტალური ინტერქულერი რო დაყენდეს, ნუ მერე სტანდარტულად, ტურბინაში და იქიდან სტანდარტულ ინტერქულერში და შემდეგ ძრავში, ექნება ასეთ ვარიანტს რამე აზრი? იმიტომ მომივიდა ასეთი რამე თავში, რომ რალიზე გამოიყენება დაახლოებით ასეთი ვარიანტი.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,762 რეგისტრ.: 22-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 112 ![]() |
ოოოო ეგა ძმაო ნამეტანი ჩაახვიე ეხლა შენა და რავია აბა, ჰაერი კიარა და მე დავიკარგე უკვა მაგდენ მილებში
![]() ![]() ![]() მემგონი რომ ბევრს არაფერს, ჰაერის ფილტრში ისედაც გრილი ჰაერი შედის და..... აბა კიდევ ერთიდეას გეტყვი და რას იტყვი ამაზე? ვოზდუხამერი რომ დადგეს ინტერქულერსა და პაუკს შორის, ხომ უფრო ზუსტი მონაცემები ექნება ჰაერის მოცულობაზეც, სიმკვრივეზეც და ტემპერატურაზეც? ![]() |
|
|
![]() ![]() |