IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> დამატებითი ინტერქულერი, ჰაერის ფილტრის შემდეგ, ტურბინამდე
Tubal
გამოხმაურება Oct 19 2009, 12:00
გამოხმაურება #1


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




სასტავ, ჰაერის ფილრტის შემდეგ ფრონტალური ინტერქულერი რო დაყენდეს, ნუ მერე სტანდარტულად, ტურბინაში და იქიდან სტანდარტულ ინტერქულერში და შემდეგ ძრავში, ექნება ასეთ ვარიანტს რამე აზრი? იმიტომ მომივიდა ასეთი რამე თავში, რომ რალიზე გამოიყენება დაახლოებით ასეთი ვარიანტი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
mixa
გამოხმაურება Oct 19 2009, 12:28
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




Baal
ჯობია ტურბინამდე არ შეუქმნა ჰაერს წინაღობა დამათებითი ინტერქულერებით და დაგრძელებული ტრუბებით.
თან გაცილებით პრაქტიკულია უბრალოდ ინტერქულერის წინ გადმოტანა. ისედაც არამგონია რო ატმოსფერის ტემპერატურამდე გააგრიოლოს ინტერქულერმა გინდ ტოპ მაუნტი იყოს და გინდ ფრონტი თუ ძალიან დიდი არაა და 200ით არ მიდიხარ.

ციტატა(lio @ 19th October 2009 - 13:24) [snapback]44822[/snapback]
ვოზდუხამერი რომ დადგეს ინტერქულერსა და პაუკს შორის, ხომ უფრო ზუსტი მონაცემები ექნება ჰაერის მოცულობაზეც, სიმკვრივეზეც და ტემპერატურაზეც?

ვოზდუხამერმა უნდა გაზომოს შემოსული ატმოსფერული ჰაერის ტემპერატურა და წნევა და ნაკადი და არა უკვე ტურბინა გამოვლილი. მანდ რო დააყენო ვოზდუხამერი უეჭველი გამოYLევდება biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Baal   დამატებითი ინტერქულერი   Oct 19 2009, 12:00
lio   როგორ ატ ექნება, თა...   Oct 19 2009, 12:10
Baal   lio არა, ეგ გასაგე...   Oct 19 2009, 12:17
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge