![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
სასტავ, ჰაერის ფილრტის შემდეგ ფრონტალური ინტერქულერი რო დაყენდეს, ნუ მერე სტანდარტულად, ტურბინაში და იქიდან სტანდარტულ ინტერქულერში და შემდეგ ძრავში, ექნება ასეთ ვარიანტს რამე აზრი? იმიტომ მომივიდა ასეთი რამე თავში, რომ რალიზე გამოიყენება დაახლოებით ასეთი ვარიანტი.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
Baal
ჯობია ტურბინამდე არ შეუქმნა ჰაერს წინაღობა დამათებითი ინტერქულერებით და დაგრძელებული ტრუბებით. თან გაცილებით პრაქტიკულია უბრალოდ ინტერქულერის წინ გადმოტანა. ისედაც არამგონია რო ატმოსფერის ტემპერატურამდე გააგრიოლოს ინტერქულერმა გინდ ტოპ მაუნტი იყოს და გინდ ფრონტი თუ ძალიან დიდი არაა და 200ით არ მიდიხარ. ციტატა(lio @ 19th October 2009 - 13:24) [snapback]44822[/snapback] ვოზდუხამერი რომ დადგეს ინტერქულერსა და პაუკს შორის, ხომ უფრო ზუსტი მონაცემები ექნება ჰაერის მოცულობაზეც, სიმკვრივეზეც და ტემპერატურაზეც? ვოზდუხამერმა უნდა გაზომოს შემოსული ატმოსფერული ჰაერის ტემპერატურა და წნევა და ნაკადი და არა უკვე ტურბინა გამოვლილი. მანდ რო დააყენო ვოზდუხამერი უეჭველი გამოYLევდება ![]() |
|
|
![]() ![]() |