გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Oct 19 2009, 12:00
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 |
სასტავ, ჰაერის ფილრტის შემდეგ ფრონტალური ინტერქულერი რო დაყენდეს, ნუ მერე სტანდარტულად, ტურბინაში და იქიდან სტანდარტულ ინტერქულერში და შემდეგ ძრავში, ექნება ასეთ ვარიანტს რამე აზრი? იმიტომ მომივიდა ასეთი რამე თავში, რომ რალიზე გამოიყენება დაახლოებით ასეთი ვარიანტი.
|
|
|
|
![]() |
Oct 19 2009, 12:38
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 |
არამგონია მასეთმა ფრონტალურმა რამე ეფექტი მოგცეს, არამგონია კი არა, ნამდვილად. თან რადიატორები ძირითადად ისე კეთდება, რომ შიგნით არსებულ გაზრდილ წნევას გაუძლოს, და ტურბინა რომ შეისრუტავს ჰაერს და მაგ რადიატორში ვაკუმი გაჩნდება, შეიძლება მიიპრესოს ეგ რადიატორი.
|
|
|
|
Baal დამატებითი ინტერქულერი Oct 19 2009, 12:00
lio როგორ ატ ექნება, თა... Oct 19 2009, 12:10
Baal lio
არა, ეგ გასაგე... Oct 19 2009, 12:17
PAINKILLER
![]() ![]() |