IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> დამატებითი ინტერქულერი, ჰაერის ფილტრის შემდეგ, ტურბინამდე
Tubal
გამოხმაურება Oct 19 2009, 12:00
გამოხმაურება #1


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




სასტავ, ჰაერის ფილრტის შემდეგ ფრონტალური ინტერქულერი რო დაყენდეს, ნუ მერე სტანდარტულად, ტურბინაში და იქიდან სტანდარტულ ინტერქულერში და შემდეგ ძრავში, ექნება ასეთ ვარიანტს რამე აზრი? იმიტომ მომივიდა ასეთი რამე თავში, რომ რალიზე გამოიყენება დაახლოებით ასეთი ვარიანტი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Tubal
გამოხმაურება Oct 19 2009, 12:17
გამოხმაურება #2


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




lio
არა, ეგ გასაგებია, მაგრამ მე ცოტა სხვანაირი სქემა აღვწერე, ანუ ჰაერის ფილტრში რო გავა ჰაერი, მერე წამოვა და გაივლის ფრონტალურ ინტერქულერში, მერე შევა ტურბინაში, მერე ისევ სტანდარტულ ინტერქულერში და მერე ძრავში, ანუ ტურბინაში უკვე საკმაოდ გაციებული და მკვრივი ჰაერი შევა, ნუ მერე კი გათბება, მაგრამ უფრო ნაკლებად, შემდეგ სტანდატრულ ინტერქულერში კიდევ უფრო გაცივდება და გამკვრივდება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 19 2009, 12:56
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Baal @ Oct 19 2009, 14:17) [snapback]44812[/snapback]
lio
არა, ეგ გასაგებია, მაგრამ მე ცოტა სხვანაირი სქემა აღვწერე, ანუ ჰაერის ფილტრში რო გავა ჰაერი, მერე წამოვა და გაივლის ფრონტალურ ინტერქულერში, მერე შევა ტურბინაში, მერე ისევ სტანდარტულ ინტერქულერში და მერე ძრავში, ანუ ტურბინაში უკვე საკმაოდ გაციებული და მკვრივი ჰაერი შევა, ნუ მერე კი გათბება, მაგრამ უფრო ნაკლებად, შემდეგ სტანდატრულ ინტერქულერში კიდევ უფრო გაცივდება და გამკვრივდება.

ეგ მაგარი უაზრობაა რევაზ, შენც კარგად უნდა ხვდებოდე smile.gif

ინტერქულერი სჭირდება იმისთვის რომ ტურბინის მიერ გახურებული და დაწნეხილი ჰაერი გააგრილო გარემოს ტემპერატურამდე smile.gif

ამიტომ ტურბინამდე რაც არ უნდა დააყენო, ეფექტი ექნება 0 smile.gif


ერთი ვარიანტია თუ კონდიციონერის რადიატორს დააყენებ biggrin.gif და იმასაც მინიმალური ეფექტი ექნება, იმიტომ რომ ტურბინაში მაინც გახურდება ჰაერი საკმაოდ...

ციტატა(giogagnidze @ Oct 19 2009, 14:38) [snapback]44827[/snapback]
არამგონია მასეთმა ფრონტალურმა რამე ეფექტი მოგცეს, არამგონია კი არა, ნამდვილად. თან რადიატორები ძირითადად ისე კეთდება, რომ შიგნით არსებულ გაზრდილ წნევას გაუძლოს, და ტურბინა რომ შეისრუტავს ჰაერს და მაგ რადიატორში ვაკუმი გაჩნდება, შეიძლება მიიპრესოს ეგ რადიატორი.

გიო, ლოგიკასთან ახლოს არის შენი ნათქვამი, მაგრამ ლოგიკაში ყველა არგუმენტი უნდა გამოიყენო რომ ზუსტი დასკვნა მიიღო smile.gif ტურბინის მერე რომ ინტერქულერი დგას, მაგაზე ნამდვილად მოქმედებს ტურბინის დადებითი წნევა, მაგრამ ტურბინამდე მდგარი ინტერქულერის კედლებზე იგივე წნევა (ამ შემთხვევაში უარყოფითი, ანუ ვაკუუმი) ვერ იმოქმედებს ვერანაირად, იმ ელემეტარული მიზეზის გამო რომ ტურბინამდე სივრცე დახშული არაა და ჰაერი პირდაპირ შედის ფილტრის გავლით smile.gif

ციტატა(mixa @ Oct 19 2009, 14:39) [snapback]44828[/snapback]
giogagnidze
მართალი ხარ.
ფიზიკა არ ვიცი მაგრად და ვინც იცით დაწერეთ რა 35გრადუსიანი ბევრი ჰაერი რო უბერო ინტერქულერს 35ზე დაბლა ჩამოიყვანს?

ჰაერით გაგრილებად ინტერქულერს შეუძლია მხოლოდ გარემოს ტემპერატურამდე ჩამოყვანა, უფრო სწორედ მიახლოებით გარემოს ტემპერატურაზე, მაგაზე ქვემოთ ვერცერთ შემთხვევაში ვერ ჩამოიყვანს, გინდა ფრონტალური იყოს და გინდა ვერბალური biggrin.gif

უფრო დაბალ ტემპერატურაზე თუ გინდა, კონდიციონერის რადიატორი (ცივი მხარე) უნდა მიაყენო მაგის წინ wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Baal   დამატებითი ინტერქულერი   Oct 19 2009, 12:00
lio   როგორ ატ ექნება, თა...   Oct 19 2009, 12:10
Baal   lio არა, ეგ გასაგე...   Oct 19 2009, 12:17
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge