![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
სასტავ, ჰაერის ფილრტის შემდეგ ფრონტალური ინტერქულერი რო დაყენდეს, ნუ მერე სტანდარტულად, ტურბინაში და იქიდან სტანდარტულ ინტერქულერში და შემდეგ ძრავში, ექნება ასეთ ვარიანტს რამე აზრი? იმიტომ მომივიდა ასეთი რამე თავში, რომ რალიზე გამოიყენება დაახლოებით ასეთი ვარიანტი.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
lio
არა, ეგ გასაგებია, მაგრამ მე ცოტა სხვანაირი სქემა აღვწერე, ანუ ჰაერის ფილტრში რო გავა ჰაერი, მერე წამოვა და გაივლის ფრონტალურ ინტერქულერში, მერე შევა ტურბინაში, მერე ისევ სტანდარტულ ინტერქულერში და მერე ძრავში, ანუ ტურბინაში უკვე საკმაოდ გაციებული და მკვრივი ჰაერი შევა, ნუ მერე კი გათბება, მაგრამ უფრო ნაკლებად, შემდეგ სტანდატრულ ინტერქულერში კიდევ უფრო გაცივდება და გამკვრივდება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ Oct 19 2009, 14:17) [snapback]44812[/snapback] lio არა, ეგ გასაგებია, მაგრამ მე ცოტა სხვანაირი სქემა აღვწერე, ანუ ჰაერის ფილტრში რო გავა ჰაერი, მერე წამოვა და გაივლის ფრონტალურ ინტერქულერში, მერე შევა ტურბინაში, მერე ისევ სტანდარტულ ინტერქულერში და მერე ძრავში, ანუ ტურბინაში უკვე საკმაოდ გაციებული და მკვრივი ჰაერი შევა, ნუ მერე კი გათბება, მაგრამ უფრო ნაკლებად, შემდეგ სტანდატრულ ინტერქულერში კიდევ უფრო გაცივდება და გამკვრივდება. ეგ მაგარი უაზრობაა რევაზ, შენც კარგად უნდა ხვდებოდე ![]() ინტერქულერი სჭირდება იმისთვის რომ ტურბინის მიერ გახურებული და დაწნეხილი ჰაერი გააგრილო გარემოს ტემპერატურამდე ![]() ამიტომ ტურბინამდე რაც არ უნდა დააყენო, ეფექტი ექნება 0 ![]() ერთი ვარიანტია თუ კონდიციონერის რადიატორს დააყენებ ![]() ციტატა(giogagnidze @ Oct 19 2009, 14:38) [snapback]44827[/snapback] არამგონია მასეთმა ფრონტალურმა რამე ეფექტი მოგცეს, არამგონია კი არა, ნამდვილად. თან რადიატორები ძირითადად ისე კეთდება, რომ შიგნით არსებულ გაზრდილ წნევას გაუძლოს, და ტურბინა რომ შეისრუტავს ჰაერს და მაგ რადიატორში ვაკუმი გაჩნდება, შეიძლება მიიპრესოს ეგ რადიატორი. გიო, ლოგიკასთან ახლოს არის შენი ნათქვამი, მაგრამ ლოგიკაში ყველა არგუმენტი უნდა გამოიყენო რომ ზუსტი დასკვნა მიიღო ![]() ![]() ციტატა(mixa @ Oct 19 2009, 14:39) [snapback]44828[/snapback] giogagnidze მართალი ხარ. ფიზიკა არ ვიცი მაგრად და ვინც იცით დაწერეთ რა 35გრადუსიანი ბევრი ჰაერი რო უბერო ინტერქულერს 35ზე დაბლა ჩამოიყვანს? ჰაერით გაგრილებად ინტერქულერს შეუძლია მხოლოდ გარემოს ტემპერატურამდე ჩამოყვანა, უფრო სწორედ მიახლოებით გარემოს ტემპერატურაზე, მაგაზე ქვემოთ ვერცერთ შემთხვევაში ვერ ჩამოიყვანს, გინდა ფრონტალური იყოს და გინდა ვერბალური ![]() უფრო დაბალ ტემპერატურაზე თუ გინდა, კონდიციონერის რადიატორი (ცივი მხარე) უნდა მიაყენო მაგის წინ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |