![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
სასტავ, ჰაერის ფილრტის შემდეგ ფრონტალური ინტერქულერი რო დაყენდეს, ნუ მერე სტანდარტულად, ტურბინაში და იქიდან სტანდარტულ ინტერქულერში და შემდეგ ძრავში, ექნება ასეთ ვარიანტს რამე აზრი? იმიტომ მომივიდა ასეთი რამე თავში, რომ რალიზე გამოიყენება დაახლოებით ასეთი ვარიანტი.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
ეგეთი რაღაც ვნახე WRC-ზე, ფორდის კამანდა იყენებდა, ნუ მთლად ინტერქულერი არ იყო, დაგრეხილი ტრუბა იყო ფრონტალური ინტერქულერის პონტში.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ Oct 19 2009, 16:16) [snapback]44852[/snapback] ეგეთი რაღაც ვნახე WRC-ზე, ფორდის კამანდა იყენებდა, ნუ მთლად ინტერქულერი არ იყო, დაგრეხილი ტრუბა იყო ფრონტალური ინტერქულერის პონტში. მე ეგეთი რამე არ გამიგია, იქნებ სურათები დადო ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |