გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Oct 19 2009, 12:00
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 |
სასტავ, ჰაერის ფილრტის შემდეგ ფრონტალური ინტერქულერი რო დაყენდეს, ნუ მერე სტანდარტულად, ტურბინაში და იქიდან სტანდარტულ ინტერქულერში და შემდეგ ძრავში, ექნება ასეთ ვარიანტს რამე აზრი? იმიტომ მომივიდა ასეთი რამე თავში, რომ რალიზე გამოიყენება დაახლოებით ასეთი ვარიანტი.
|
|
|
|
![]() |
Oct 19 2009, 14:40
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 |
PAINKILLER
სახლში მოვნახავ და დავასკრინშოტებ, გადაცემაში იყო. შეიძლება იმხელა ეფექტი არ აქვს, მაგრამ სპორტში ხო იცი ყველა პატარა დეტალს დიდი მნიშვნელობა აქვს. მასე სუბარუს რო უკანა სპოილერზე განყოფილებები რო ჰქონდა მაგასაც არ აქვს დიდი მნიშვნელობა ვითომ, მაგრამ ტყუილად არ გაუკეთებიათ |
|
|
|
Baal დამატებითი ინტერქულერი Oct 19 2009, 12:00
lio როგორ ატ ექნება, თა... Oct 19 2009, 12:10
Baal lio
არა, ეგ გასაგე... Oct 19 2009, 12:17
PAINKILLER
![]() ![]() |