![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
სასტავ, ჰაერის ფილრტის შემდეგ ფრონტალური ინტერქულერი რო დაყენდეს, ნუ მერე სტანდარტულად, ტურბინაში და იქიდან სტანდარტულ ინტერქულერში და შემდეგ ძრავში, ექნება ასეთ ვარიანტს რამე აზრი? იმიტომ მომივიდა ასეთი რამე თავში, რომ რალიზე გამოიყენება დაახლოებით ასეთი ვარიანტი.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
PAINKILLER
მოკლედ ბოკა შენი ფანი ვარ ![]() ამ თემაში რაც დაწერე ყველაფერში გეთანხმები. Baal წინ რომ ინტერქულერი დააყენო იმაზე მაგრა ხომ ვერ გააგრილებს ვიდრე იმ ქაერის ტემპერატურაა რომელიც მას ხვდება. და ზუსტად იგივე ტემპერატურის ჰაერი არ შედის ფილტრიდან ? შენ ეგეთი აზრები თუ გიტრიალებს ზნაჩიტ აპირებ ინტერქულერის შეცვლას და მიაყენე ფრონალური მამაპაურ მეთოდით ისე როგორც უნდა დაყენდეს და ეგ არის. შეუცვალე ტურბინას ცოტა კუთხე და გაცოფდება მანქანა ![]() |
|
|
![]() ![]() |