![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
წელს რომ ბახმაროში ვიყავი, ძალიან დატვირთული მივდიოდი ბახმაროს პერევალებზე. ჰოდა მამაჩემისგან ერთი ლექციაც მოვისმინე. ძველი მძღოლია და საკმაოდ კარგ რაღაცეებს მასწავლის ხოლმე.
![]() სცეპლენიით ორმაგი გათიშვა !!! რას ნიშნავს ? ჩემი ფორიკათი როცა მივდივარ მეორეთი, სანამ თითქმის არ გაჩერდება, პირველში ვერ გადამაქვს. რასაც ბევრჯერ დიდი დისკომფორტი შეუქმნია, როცა მეორეში მაქვს, მივდივარ 30-ით და მინდა რომ ამ დროს მივადგა. აბაროტი თუ აკრიფა ხომ კაი, მაგრამ სანამ აკრიფავს ??? როცა ადტვირთული მანქანით მიდიხარ აღმართში მეორეთი, შეიძლება რომ ძალები აღარ ეყოს მანქანას და ჩაქრეს. ან კიდევ ატყობ რომ უკვე მანქანას უჭირს, წინ კი აღმართის დახრილობა მტულობს და ატყობ რომ აუცილებელია დაბალი გადაცემა რომ აღმართი დაძლიო. იგივე სიტუაციაა. მოკლედ, 2 საათი ვუსმინე ორმაგი გათიშვის შესახებ ლექციას და ჩოხატარუიდან ნაბეღლავამდე და გაომივიდა ალბათ ერთი ორჯერ. ![]() იქედან ჩამოსულმა კი ერთი რამ დავამუღამე. გახალასტოებას საერთოდ არ სჭირდება სცეპლენიის გათიშვა ![]() გუშინ მთელი დღე მანქანით დავდიოდი. მთელი ქალაქი მოვიარე. დილიდანვე გამახსენდა ეს პონტი და ვამუღამებდი. ჰოი საოცრებავ !!! რამდენჯერმე სიჩქარეშიც კი ჩავაგდე სცეპლენიის გათიშვის გარეშე ! ![]() დღეს კი აი ეს ვიდეოც მოვძებნე: ანუ მექანიკა შეიძლება ისე გამოიყენო როგორც ტიპტრონიკი ![]() რა იცით ამის შესახებ ? გამიზიარეთ გამოცდილებები ... P.S. ამდენი გაზაობაა, მიდი მოდი, გავასწარი გაგასწარი. კლავიატურითაც მშვენივრად გონკაობენ, მაგრამ ესეთი რამეები თეორიულად მაინც იცით ვინმემ ? თუ იცით, ალბათ უზიარებთ ერთმანეთსაც. შეხვედრების დროს და ალბათ ვარჯიშობთ კიდეც სადმე. კარგია ! მაგრამ უკეთესი იქნება თუ ამ ცოდნას სხვასაც გაუზიარებთ. თუნდაც მე ![]() მოდერ, თემა არ ვიცოდი სად გამეხსნა და აქ გავხსენი. თუ საჭიროა გადაიტანე სხვაგან გთხოვ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ჰაჰააააააააააააააააააააააა
აააააა მაგარი თემაააა ![]() მამაჩემის მანქანაზე ვისწავლე ეგ პირველად რო ვქენი მაგრად გამიკვირდა და გამისწორდა. დაჟე ისე გამისწორდა რო მერე ერთი დღე სულ მასე დავდიოდი. მერე მივხვდი რო მთლად გარგი არ უნდა იყოს ეგ იმიტომ რომ ცეპლენიის პედალს ტყუილად არ დააყენებდნენ ეგ რომ კარგი იყოს. მოკლედ მაგარი გაასწორა მაგან. ეხლა სერიოზულად. ლაუნჩ კონტროლის გამართვის საშუალება მაქვს. აქვე ვიტყვი რომ ტარება არ ვიცი. მართლა არ ვღადაობ ![]() როცა უმატებ ცხენებს ისედაც ფაქიზოა სუბაროს კარობკა და ეგრე მეშინია მართლა რიჩაგი არ შემრჩეს ხელში. ესეთი კითხვა მაქვს. 1360 კილოა ჩემი მანქანა დაახლოებით. რამდენად გაუძლებს 4500 აბაროტზე დასტარტვას. ადგილიდანვე შემიძლია ტურბინა 0.4 ბარამდე დავსპულო. ანუ ლაუნჩ კონტროლი მაქვს. მაგრამ მეშინია. მირჩიეთ. ანტილაგში არ აგერიოთ ლაუნჩ კონტროლი. ანუ გაზს ბოლომდე უყრი და თვითონ აყენებს იმ აბაროტზე სადაც მაქს თოქრი მაქვს და რო ვუშვებ ცეპლენიას ხტება. თან ამდროს სანამ გაცერებულია სმესს აბაგატებს ძაან რო ტურბინა დაატრიალოს. ეგ თან ნებისმიერ სიჩქარეზე შემიძლია გავაკეთო ანუ გაგორებულზეც. შეუძლია ტურბინა დასპულოს თვითონ. ასევე შემიძლია გაზის აუშვებლად გადართვაც ჩავთხარო ანუ აბაროტებს არ დააგდებს ისე გადავრთავ და ეგეც რამდენად დაურხევს ჩვენს პაქიზო კარობკას? |
|
|