![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
სასტავ, ჰაერის ფილრტის შემდეგ ფრონტალური ინტერქულერი რო დაყენდეს, ნუ მერე სტანდარტულად, ტურბინაში და იქიდან სტანდარტულ ინტერქულერში და შემდეგ ძრავში, ექნება ასეთ ვარიანტს რამე აზრი? იმიტომ მომივიდა ასეთი რამე თავში, რომ რალიზე გამოიყენება დაახლოებით ასეთი ვარიანტი.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 19th October 2009 - 15:54) [snapback]44863[/snapback] STi-ს სპოილერზე თუ ამბობ, მაგას საკმაოდ დიდი მნიშნველობა აქვს ჰორიზონტალური სტაბილიზაციისთვის +10000000 ბესტმოტორინგში შეადარეს იაპოშკებმა ეგ და ჩვეულებრივი და დიდი სხაობა იყო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(mixa @ Oct 19 2009, 16:47) [snapback]44881[/snapback] +10000000 ბესტმოტორინგში შეადარეს იაპოშკებმა ეგ და ჩვეულებრივი და დიდი სხაობა იყო იასნია მაგარის ტაბილიზაცია აქვს. ეგ ნახტომებში არ აძლევს მანქანას დაბზრიალების შანსს. თვითმფრინავს რომ "киль" უყენია მაგ ფუნქციას ასრულებს ციტატა(Baal @ Oct 19 2009, 16:38) [snapback]44874[/snapback] Joker ეგ სისულელე იმის მერე მომივიდა თავში რაც იქ ვნახე, მოვქექავ მერე, რომელი შეჯიბრი იყო ზუსტად აღარ მახსოვს, მაგრა ფორდის კამანდას ჰქონდა ეგ ზუსტად მახსოვს. მეგ ვარიანტს მე არ გამოვრიცხავ. პროსტო შეიძლება იმ მანქანაში ისე აქვს ინთეიქი რომ ფილტრი კი იღებს ცივ ჰაერს მაგრამ მერე უწევს ტურბინამდე სადღაც ისეთ ადგილას მილს გავლა, რომ თვება ჰაერი, ხოდა პახოდუ მიაინტერქულერეს ტურბინამდე და იასნია ტურბინის მერეც ![]() ეს არის ჩემი კომენტარი (ვერსია) ![]() რეალში რა ხდება , არ ვიცი |
|
|
![]() ![]() |