![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 119 რეგისტრ.: 26-January 10 მომხმარებელი № 759 ![]() |
იცვლება SPEEDLINE ის წარმოების ნაწრთობი "კოვანნი" 17 იანი Prodrive ები, მოდელი ვერ გავიგე. იდეალურ მდგომარეობაშია 4 ივე დისკი კარგ საბურავებთან ერთად. 17 5X100 7ჟ იცვლება რამე სხვაში 200-300 $ ის დამატებით თქვენი მხრიდან. ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მძიმე დისკი რალისთვის იმიტომაა კარგი რომ ცუდ გზაზე. ხრეშზე ქვებზე უფრო კარგად შთანთქავს ზედაპირს და მოჭიდება მეტი აქვს საბურავს.. მე ეგრე ვიცი. თვქნ როგორ იცით?
ტრულოვ, როცა დიამეტს ამცირებ ბორბლის იქ უნებლიედ ხიდის გადაცემათა რიცხვსაც ეხება და თან მასას ამცირებ. მასა არვიცი მოქმედებს თუ არა იმდენად. მე მგონი რო უმნიშვნელოა აჩქარებისთვის მასა. (ნიუტონი Y-ზე დაიკიდეთ ამ შემთხვევაში) მაგრამ ჩემი აზრით დიამეტრის შემცირების ხარჯზე გრძნობ მაგ სხვაობას. დააყენე მძიმე 17-იანი ერთიდაიგივე პარკიშკებზე მერე მსუბუქი და ნახავ. რო არაფერი დიდი ცვლილება არ გექნება. აი მოსახვევში უკეთესად შEხვალ ტრეკზე შეილება. პ.ს თემას ვაოფებთ და რატო? |
|
|
![]() ![]() |