![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,322 რეგისტრ.: 23-May 09 მომხმარებელი № 116 ![]() |
გამოჩნდა ახალი სუბარუ ფორესტერ მეოთხე თაობის 2013 წლის.
რომელსაც წარმოადგენს ლოს ანჯელესის ავტო გამოფენაზე 30 ნოემბერს. წინა მოდელთან შედარებით ეს მოდელი უფრო დიდი გახდა გაბარიტებში. ასევ დისკების მოხატულობაც შეეცვალა. ფორესტერის სიმაღლე გაიზარდა 35 MM მდე და შეადგეს უკვე 4 959მმ სიმარლე 1795 მმ . ამის დახმარებით სალონი უფრო დიდი გააკეთეს ასევე გაზარდეს საბარგულის ტევადობა. შიდა ინტერიერმაც განიცადა რადიკალური ცვილელები იაპონიის ბაზრისთვის ეს მოდელი გამოვა 2014 წელს. იქნება ორი სახის ძრავით ერთი 2.0 უტურბინო 148 ცხენის ძალა. მეორე ვარიანტი 2.0 ტურბოდაბერვით 280 ცხენის ძალა რომელზეც იქნება მიერთებული ვარიატორი სიჩქარის კოლოფი. ამერიკელებისთვის კი გამოვა შემდეგი მოდიფიკაციით ექნება 2.5 ძრავი 170ცხენის ძალა და ასევე ტურბო დაბერვითAც რომელიც 250 ცხენის ძალას გამოიმუშავებს. ამერიკისთვის იქნება ორი ვარიანტი სიჩქარის კოლოფის არჩევანშიც. იქნება ვირიატორული და ასევე 6 სიჩქარიანი მექანიკური სიჩქარის კოლოფით. ხოლო ევროპული ბაზრისთვის უცნობია ჯერ ჯერობიტ კომპექტაცია თუმცა დადის ჭორები რომ დიზელის ძრავით გამოვიდეს. პირველ გვერძეც რომ დაიდოს ეს ინფორმაცია ცუდი არ იქნებოდა თორემ მოძველდა პირველი გვერდი ძალიან. თარგმნილია ჩემს მიერ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ესეც ვიდეო |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,720 რეგისტრ.: 13-August 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,323 ![]() |
მე ერთი რამ მიკვირს: რატომ არ დებენ ფორესტერებში H6 ძრავს? ან 3.0, ან 3.6 ლეგასში თუ ჩადეს, ამან რაღა დააშავა?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxo @ Nov 16 2012, 00:38) [snapback]438914[/snapback] მე ერთი რამ მიკვირს: რატომ არ დებენ ფორესტერებში H6 ძრავს? ან 3.0, ან 3.6 ლეგასში თუ ჩადეს, ამან რაღა დააშავა? H6 3.0 და 3.6 რომ ჩადონ, უფრო დიდი კუზაო უნდა გააკეთონ, და უკვე სხვა კლასის მანქანა იქნება ![]() ![]() ფორესტერი არის ეკონომ-კლასის კროსოვერი და 2.5 ძრავი სრულიად საკმარისია მაგისთვის, ატმოსფერული ძრავი ვისაც არ ჰყოფნის იმას 2.0 ტურბინიანი შეუძლია იყიდოს და იგაზავოს ![]() ციტატა(vaska-85 @ Nov 16 2012, 14:25) [snapback]439002[/snapback] ამ ახალ მოდელებს სულ აღარ აქვს აგრესია. უფრო დადუტეს და გარადსკოი გახადეს... მაინც ძველი მირჩევნია რა... უფრო ქალაქის მანქანა გახადეს და სრულიად განსხვავებული, თავისი სახელისაგან. დიზაინით მართლა ეგრეა, ამ ბოლო მოდელს ცოტა არა უშავს, წინა მაგრად არ მომწონდა... ვაბშე ყველაზე კარგი ფორესტერი SG5-ია პირველი კუზაო (რესტალინგის გარეშე), თუ სუბიექტურობაში არ ჩამომართმევთ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|