![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
კეთილო და მცოდნე ხალხო თქვენი დახმარება მჭირდება.
მოკლედ რაც გაზი დავაყენე ჩემს მანქანაზე იმის მერე მოუხშირა ჩეკის ანთებას. უმეტეს წილად ჩეკს ანთებს როცა: 1. ხალასტოიზე დიდი ხანი ვამუშავებ, ანუ როცა დაქოქილი დგას. (ამ დროს ანთებს და OBDIIით რომ ვამოწმებ მიწერს P0171 System Too Lean (Bank 1) ) 2. როდესაც თანაბარი გაზისთ მივდივარ და უცბად ავუშვებ გაზს აანთებს და რომ დავადგავ ისევ გაზის პედალს ქვრება (ამ დროს აგდებს P1307 OCV Solenoid Valve Signal 1 Circuit Malfunction (Short) ; P1309 OCV Solenoid Valve Signal 2 Circuit Malfunction (Short); P0328 Knock Sensor 1 Circuit Malfunction (High Input)) არ ვიცი მე მეჩვენაბა თუ მართლა ესეა მაგრამ ჩეკის ანთების მერე რაღაც უფრო ზანტდება მანქანა და გაზის დაჭერაზე ისე კარგად ვეღარ რეაგირებს. ველი თქვენ გამოხმაურებას და დახმარებას. ისე გაზიან სუბარუებს აქვთ ხოლმე მსგავსი პრობლემები და სხვასაც წაადგება ეს ინფორმაცია. პ.ს. მოდერების საყურადღებოდ, თემის სათაური ვერ მოვიფიქრე რა დამერქვა და არ მოგეწონებათ შეუცვალეთ 10% იანის გარეშე ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 13-August 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,861 ![]() |
დაახლოებით იგივე პრობლემა აქვს ჩემს 2.5 ამერიკულ ფორესთერს: სანამ გაზზს ჩავაყენებდი ალბათ 1000 ლარი მაინც დავახარჯე დაწყებული დეტონაციის დაჩიკიდან და ა.შ აღარ მახსოვს რითი დამთავრებული, გაწევაც აკლდა სამწუხაროდ და აკლია დღემდე, მიუხედავად ამისა მაინც ანთებს დღემდე ეს დედა აფეთქებული <ჩექ ინჯაინი>, ნუ ეხლა გაზი ჩავაყენე და რა თქმა უნდა არ ჩექვრებოდა, მოკლედ 2 წელია ანთებს და ვებრძვი ის აქეთ მე იქით, არვიცი რა ვქნა, თუ რამე რჩევას მომცემთ ხო კაი თუ არა და რუსთავში ვიცი ერთი ადგილი სადაც სამუდამოდ ანათებენ ესეთებს,..
![]() |
|
|
![]() ![]() |