![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
სალამი მეგობრებო,
არის ევროპული 2.5 ტურბო ეყენა TD04L, ტურბინა გავიდა გაღმა, მოკლედ შევიძინე ძალიან კარგ მდგომარეობაში TD04HL, მოლოდინი მქონდა რომ, დაბლებზე სიმძლავრე უნდა დაცემულიყო, და მაღლებზე უფრო დიდი ხანი უნდა გაყოლოდა სიმძლავრე, მაგრამ მოხდა აბსოლუტურად პიქირით, დაბლებზე იწევს ძალიან მაგრად, და მაღლებზე თითქოს რავიცი, საერთოდ ვერ მიდის, მესმის რომ ასე ვირტუალურად რამის თქმა ძნელია, მაგრამ, ეგება თქვენი აზრაი დააფიქსიროთ, მე ვფიქრობ რომ: ან 1) შეგრძნების მომენტია, დაბლებზე რომ მაგრად მიდის, მაღლებზე ეფექტი აღარ აქვს, ან 2) რაღაც არასწორად არის შეერთებული, და მაღალ აბაროტებზე რაღაცა არასწორად ხდება, მაგრამ, ასე რომ იყოს, ხო დაბლებზეც არ ექნებოდა ბუსტი? სამწუხაროდ ბუსტის დაჩიკი არ მიყენია და ვერ ვხედავ როდის რამხელა ბუსტია |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ძვეკთან შედარებით დაბლებზე მეტი გაწევა გაქვს იმიტომ რომ იდ დაბრედილი ტურბინა ვერ უბერავდა დაბალ აბაროტებზე.
მაღლებ ს რაც შეეხება, ძველი თუ უკეთესად ეწეოდა მაღლებზე, (არ მგონია) ესეიგი მარტო ბუსტის ნასტროიკა დასჭირდება. კომპიც გაქვს და პროგრამებიც დ ლოგი ჩწერე და დააგდე. აუცილებლად საჭიროა Trottle Manifold relative pressure Engine speed mass air flow Ignition timing Knock correction Wast geit duty Injector duty Knock signal მეორე სიჩქარეში ჩააგდე და ადგილიდან დაძვრიდან რედლაინამდე . |
|
|
![]() ![]() |