![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
სალამი მეგობრებო,
არის ევროპული 2.5 ტურბო ეყენა TD04L, ტურბინა გავიდა გაღმა, მოკლედ შევიძინე ძალიან კარგ მდგომარეობაში TD04HL, მოლოდინი მქონდა რომ, დაბლებზე სიმძლავრე უნდა დაცემულიყო, და მაღლებზე უფრო დიდი ხანი უნდა გაყოლოდა სიმძლავრე, მაგრამ მოხდა აბსოლუტურად პიქირით, დაბლებზე იწევს ძალიან მაგრად, და მაღლებზე თითქოს რავიცი, საერთოდ ვერ მიდის, მესმის რომ ასე ვირტუალურად რამის თქმა ძნელია, მაგრამ, ეგება თქვენი აზრაი დააფიქსიროთ, მე ვფიქრობ რომ: ან 1) შეგრძნების მომენტია, დაბლებზე რომ მაგრად მიდის, მაღლებზე ეფექტი აღარ აქვს, ან 2) რაღაც არასწორად არის შეერთებული, და მაღალ აბაროტებზე რაღაცა არასწორად ხდება, მაგრამ, ასე რომ იყოს, ხო დაბლებზეც არ ექნებოდა ბუსტი? სამწუხაროდ ბუსტის დაჩიკი არ მიყენია და ვერ ვხედავ როდის რამხელა ბუსტია |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ძალიან ადრე იწყებს ბუსტვას და ეს ეფექტიც ალბათ მაქედან მოდის.
2200 აბაროტზე ვესტგეიტის დუტი უკვე 30 -ზეა. მასე უნდა იყოს? და 0.6 მე მგონი მართლა ცოტაა. ან სოლენოიდის ამბავი იქნება ან რესტრიქტორის. ვნახოთ აბა კომპეტენტური აზრი. |
|
|
![]() ![]() |