![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
გილოცავთ კარგო ხალხო
![]() ![]() ეხლა რაც შეეება თემის სათაურს ![]() ანუ როგორც იცით მყავს იმპრეზა ს202 იგივე სპეც ც, ტაიპ რა,,, ხოდა ეს მანქანა აღჭურვილია ძრავში ზეთის გაგრილების სისტემით, გადაცემათა კოლოფის გაგრილების სისტემით, უკანა ხიდის გაგრილების სისტემით და გაუმჯობესებული საჭის ჰიდრავლიკის გაგრილების სისტემით ქარხნულად.) .მაგრამ ამ ბოლო დროს, ნუ სანამ გიდრავლიკა მწყობრიდან გამოვიდოდა წყლის ტემპერატურის მაჩვენებელი ძალიან მაღლა იდგა ხოლმე ქალაქის პირობებში 100 გრადუსზე, საცობებში 120 გრადუს აღწევდა, ხოლო ტრასაზე მაღალ სიჩქარით მიმავალი 87-95 გრადუსზე იყო გაჭიმული...(ზეთის ტემპერატურის მაჩვენებლები კი ქალაქის პირობებში და საცობებში 95 გრადუს არ აღემატებოდა ხოლო ტრასაზე 78 გრადუსი ეჭირა ყოველთვის...(ზეთის მაჩვენებელი იზომება ორ ადგილას: კარტერში და ბლოკში, ხოლო წყლის მაჩვენებელი სამ ადგილას, ბლოკში, ბლოკიდან გაომავალ მილში და ბლოკში შემავალ მილში...ვიფიქრე სისტემაში აკლია მეთქი და იმდენი ვასხი სანამ რაშილიტელ ბაჩოკმა გინება არ ატეხა ![]() ბევრი ვიფიქრე და მემგონი მივაგენი ანუ ავტომობილი შიტოკ მოხსნილი გამოიყურება ესე ![]() ავტომობილის გადაცემათა კოლოფი გამოიყურება ესე ![]() ![]() ავტომობილის წყლის რადიატორი გამოიყურება ესე ![]() ზოგადად აზბორილი გამოიყურება ესე ![]() ხოდა მე მგონია რომ მთელი მუღამიც ამაშია, ანუ გახურებული წყალიდა შესაბამისად გახურებული გადაცემათა კოლოფის ზეთი ორივე ხვდეა წყლის რადიატორში დამოუკიდებლად და არასაკმარისი ჰაერის ნაკადი ვერცერთ მათგანს ვერ აგრილებს როგორც საჭიროა, (ქალაქის პირობებში)... ბევრი ფიქრის შემდებ მოვიფიქრე ესეთი რამ შევიძინო ალუმინის რეისინგ რადიატორი რომელიც გამოიყურება ესე და არ გააჩნია წყლის გაგრილების მეტი სხვა ფუნქცია ![]() ![]() შესაბამისად გადაცემათა კოლოფი რომ დამოუკიდებლად გაგრილდეს და მარტო თავის თავზე იზრუნოს დავაყენო ეს ![]() იმედია გაიგეთ რაზე ვსაუბრობ ![]() ![]() შეძლებს გადაცემათა კოლოფის ზეთის ნასოსმა დააკაჩაოს იმ რაოდენობის ზეთი რამდენიც საჭიროა მისი უპრობლემო სამუშაოდ? რამდენად უფრო გაგრილებული იქნება გადაცემათა კოლოფის ზეთი? გააგრილებს რო? ან ზედმეტად ხომ არ გააგრილებს? თუ ამ სისტემამ იმუშავა სად ჩავტენო? ან როგორ შევაერთო? მადლობა წინასწარ ველი გააზრებულ დისკუსიას ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 8th January 2013 - 00:01) [snapback]452801[/snapback] შეეშვი წყლის რადოტრის შეცვლას და ეკუში ჩავუწეროთ რომ ვენტილატორები ადრე ჩართოს და ყველაფერს გაგრილებს მშვენივრად მახო ბაზარი არ არის, მაგრამ მაგის გარეშეც შემიძლია პროპელერების კონტროლი ნებისმიერ გრადუსზე fan conrolleri მიყენია და ისე მაქვს დაყენებული რომ ნებისმიერ გრადუსზე შეგიძლია ორივე პროპელერი ერთდროულად ჩართო ...ესე როცა ხდება კი მაშინვე ვარდება წყლის ტემპერატურა.... მაგრამ დაუშვათ აგრესიულად მართავ მაგალითად ტრეკზე ან მსგავს ღონისძიებაზე ამ დროს როგორ არის? გამოდის რომ მუდმივად ჩართულია პროპელერები ეგრე არ მინდა....შეიძლება მარტივად ამ დროს დააყენო დაბალი გრადუსიანი თერმოსტატი და ადრე გახსნის ყოველთვის და აგცდება ეგ პრობლემა. მაგრამ როცა ქალაქში მოძრაობ და დაბალი გრადუსიანი თერმოსტატი აყენია წვა რამდენზე ავა მერე კი ვიცით ორივემ |
|
|
![]() ![]() |