IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> wrx buggeye ecu on legacy
gentoo
გამოხმაურება Nov 19 2012, 00:48
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




იქნებ მითხრათ ეს შესაძლებელია?

მინდა რომელიმე ნასტროიკებად ეკუ ტენო თავის პრავოდკით.

ძრავი იმპრეზის ან ფორესტერის იქნება 2000 წლიანის.

გამოვა რამე?

http://www.rexnet.com.au/forum/index.php?/...is-it-possible/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Jan 10 2013, 01:15
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




http://www.3si.org/forum/f103/e-manage-ult...density-297726/

ვიწყებთ! smile.gif

ჩემთვის დავაგდე ლინკი რო არ დამეკარგოს.

მოკლედ დავქოქე. მაგრამ 2 დღეში ვოზდუხამერმა გააფართხალა.

ეხლა მაგის ყიდვის ხალისი არ მაქვს. ამიტომ სპიდ დენსიტიზე გადავდივარ.
ვიყიდი honda-ს iat-ს და map-ს.
თავისი ქახნული ხო დგას. ეგ იმუშავებს -1 bar-დან 0.8-მზე. მეორე 0.8-1.6-მდე. ანუ 2 მაპი 2 ბარიანი მყოფნის და დაჟე ხურდაც მრჩება.
ამ დარჩენილს ვოლტაჟებს გამოვიყენებ სქეილის გაფართოებისთვის რომ უფრო ზუსტი იყოს.

მაქვს 32X32 ზაჟიგანიის და 32X32 სმესის მეპები. აქსელერაციის და ტემპერატურის კომპენსაციის მეფებიც. მე მგონი ყველაფერი მზად არის. SD-სთვის. ბარომეტრს დავკლამპავ პროსტა 1-ბარზე თუ რამდენიცაა ჩვენთან იმდენზე რომ სტოკმა ეკუმ კომპენსაციები არ აკეთოს სხვადასხვა სიმაღლეზე და ეგ არის. აი op/cl ლუპებს რა უნდა უქნა არ ვიცი.

ჯერ MAF-ს შევაერთებ ვივლი. ყველანაირ ლოად ზონებში დავლოგავ.
data sampling მაპებით. მერე ამ მეფებს უკვე ხელით დავაკორექტირებ.
და შევინათ airflow output map-ში და ვოზდუხამერს ამოვიღებ საერთოდ.

შემიძლია ნებისმიერ rpm-ზე და ლოადზე გაუშვა 100% tps სიგნალი და ეგრევე ოპენ ლუფში გაუშვებს. მაგრამ მაგას მირჩევნია როგორც კი მაპი დადებით წნევას აჩვენებს მაგ დროს გაუშვას 100% დროსელი.

ან არ ვიცი სხვა ვერ მოვიფიქრე თქვენ რას მეტყვით?
ლამბდა რომ ჩავხსნა საერთოდ.


ისე დღეს აღმოვაჩინე ერთი ძალიან უცნაური მოვლენა.
4 წვერიანი ვოზდუხამერი 1 წვერი მიდის მეოთხე ბაბინაზე? რატომ?

გამიგია რომ GM-ს აქვს ბევრნაირი მექანიზმები ავვარიის დროს ბენზონასოს თიშავს და მინახავს ბევრჯერ ნაავარიები ფორდები რომ არიქოქებოდა.
მინახავს 1 პროვოდი ვოზდუხამერიდან რომ ბენზინის ნასოსზე მიდის მაგრამ ბაბინა? what da fuck?


პ.ს შეიძლება ეს არ არის ნამდვილი speed density რაც გინდათ დაარქვით.

მაფის როლს შეასრულებს. ტურბინა მალე დაისუპულებს. ბუსტ ლიკები კიდია.
არ ფუჭდება არაფერი. ნაკლები რესტრიქშენი ექნება. ნებისმიერი ზომის და ფორმის
ინთეიქის დაყენება შემეძლება. პაუკსაც მოვატრიალებ.
მოკლედ ეს სისტემა მეტ ნაკლებად მაწყობს.
რათქმაუნდა მაფი ჯობია, რომ არ ფუჭდებოდეს. რომ არ ქონდეს 400whp ლიმიტი და რომ არ ღირდეს 200 ლარი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
gentoo   wrx buggeye ecu on legacy   Nov 19 2012, 00:48
maxouni   კი გამოვა, უბრალოდ ...   Nov 19 2012, 01:35
gentoo   იმობილაიზერთან პრ...   Nov 19 2012, 02:45
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge