![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 343 რეგისტრ.: 21-April 09 მომხმარებელი № 37 ![]() |
მეგობრებო ერთი შეკითხვა მაქვს. მუდმივად დავდივარ power-ი ჩართული მაქვს ისე, ძირითადად ვმოძრაობ სოფლის გზა და ტრასა,
პროსტა უფრო თავისუფლათ დადის მანქანა ყოველგვარი დაძაბულობის გარეშე (თუ მეჩვენება), მაინტერესებს რამეს ხომ არ გააფუჭებს ასეთი რეჟიმი. ველოდები თქვენს კომპეტენტურ პასუხებს ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ვა, ამ პაუერის ამბაბავზე და ნაკლებ წვაზე წავიკითხე და მინდა ისევ ჩემი დაკვირვება გითხრათ. მოკლედ ბორტ კომპიც მიყენია და ბუსტ დაჩიკიც და დაკვირვებული ვარ, პატარა გაზს რომ ვაძლევ ისე რომ ბუსტი უარყოფითია, მასე მეტს მიწვავს, ვიდრე კარგი გაზი მივცე და ბუსტი 0.2-0.3 იყოს და მერე ნაკატით ვიარო. აქედან ის დავასკვენი რომ როცა გაზს ადგავ, ისე უნდა დაადგა, რომ კომპრესია მეტი იყოს, ანუ ბუსტი მაღალი იყოს (კიდაუნს და ბენზინის გადაკეტვებს არ ვგულისხმობ).
აქედან გამომდინარე, პაუერით სიარულისას, ალბად იგივე ეფექტი მიიღება, რთავს ოდნავ გვიან, ანუ მაღალ აბაროტებზე ხარ ჩვეულებრივთან შედარებით, მაგ მაღალ აბაროტებზე ტურბინა წნევას ქმნის და გამოდის რომ ბენზინი შედარებით მაღალი კომპრესიის პირობებში იწვის, რაც მეტ ეფექტს იძლევა. მასე მგონი და მეტი არაფერი ვიცი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ Oct 23 2009, 13:30) [snapback]45595[/snapback] ვა, ამ პაუერის ამბაბავზე და ნაკლებ წვაზე წავიკითხე და მინდა ისევ ჩემი დაკვირვება გითხრათ. მოკლედ ბორტ კომპიც მიყენია და ბუსტ დაჩიკიც და დაკვირვებული ვარ, პატარა გაზს რომ ვაძლევ ისე რომ ბუსტი უარყოფითია, მასე მეტს მიწვავს, ვიდრე კარგი გაზი მივცე და ბუსტი 0.2-0.3 იყოს და მერე ნაკატით ვიარო. აქედან ის დავასკვენი რომ როცა გაზს ადგავ, ისე უნდა დაადგა, რომ კომპრესია მეტი იყოს, ანუ ბუსტი მაღალი იყოს (კიდაუნს და ბენზინის გადაკეტვებს არ ვგულისხმობ). აქედან გამომდინარე, პაუერით სიარულისას, ალბად იგივე ეფექტი მიიღება, რთავს ოდნავ გვიან, ანუ მაღალ აბაროტებზე ხარ ჩვეულებრივთან შედარებით, მაგ მაღალ აბაროტებზე ტურბინა წნევას ქმნის და გამოდის რომ ბენზინი შედარებით მაღალი კომპრესიის პირობებში იწვის, რაც მეტ ეფექტს იძლევა. მასე მგონი და მეტი არაფერი ვიცი. ვოზდუხამერი წესრიგში გაქვს?? დაბალ გაზზე თუ ბევრ ბენზინს აწვდის, ესე იგი ვოზდუხამერი ვერ მუშაობს კარგად... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |