![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,322 რეგისტრ.: 23-May 09 მომხმარებელი № 116 ![]() |
20 იანვარს, რუსთავის ავტოდრომზე გაიმართება სამოყვარულო წყვილთა რბოლა, 4 ეტაპიანი თასის "ზამთრის სეზონი 2012-1013"-ის ფარგლებში (მესამე ეტაპი).
სეზონი დასრულდება თებერვალში და სეზონის გამარჯვებულები გამოვლინდება ოთხივე ეტაპის ქულების ჯამით. კლასები დაიყოფა სტანდარტულად: AWD, FWD, RWD, ABSOLUT. მონაწილეობა შეუძლია ნებისმიერ მსურველს რომელსაც გააჩნია მართვის მოწმობა ან პროფესიონალი მრბოლელის ლიცენზია. არასრულწლოვანი პროფესიონალი მრბოლელები დაიშვებიან მოყვარულთა ჩათვლაში. მოქმედი პროფესიონალური ლიცენზიის მქონე სრულწლოვანი მონაწილეები მოხვდებიან მხოლოდ აბსოლუტ კლასში. არცერთ კლასში არ დაიშვება სპორტული(სლიკები) და ნახევრადსპორტული(ნახევრადსლ კები) აგრეთვე "ექსტრიმ-პერფორმანსი" და "ტრექ-დეი"-თ კვალიფიცირებული საბურავები. აბსოლუტურ კლასში დაიშვება მხოლოდ ნებისმიერი ძარიანი ავტომობილი განურჩევლად წამყვანი თვლებისა და სიმძლავრისა. ლეგენდები, კარტინგები და სხვა ტიპის სატრანსპორტო საშუალებები დაიშვება როგორც დამოუკიდებელი კლასი მხოლოდ მაშინ, თუ მათი რიცხვი შეადგენს მინიმუმ 8 სატრანსპორტო საშუალებას. აბსოლუტურ კლასში მონაწილეობას მიიღებს კლასებში 1 და 2 ადგილებზე გასული მონაწილეებიც. გადასახადი მონაწილეობაზე 40 ლარი. გულშემატკივართა დასწრება უფასო! ტრასა უკვე გამზადებულია სავარჯიშოდ. რეგისტრაცია წინასწარ ტელეფონით 2307703 ან ადგილზე კლასების მიხედვით: ოთხივე წამყვანი თვლებით აღჭურვილი ავტომობილები რეგისტრაცია 09:00 - 10:30 სტარტი 11:00 უკანა წამყვანი თვლით აღჭურვილი ავტომობილები რეგისტრაცია 11:30 - 13:00 სტარტი 13:30 წინა წამყვანი თვლებით აღჭურვილი ავტომობილები რეგისტრაცია 14:00 - 15:30 სტარტი 16:00 მონაწილეები გაივლიან საკვალიფიკაციო გარბენს და რბოლაში ჩაერთვება თითოეულ კლასში მხოლოდ 8 საუკეთესო დროის მქონე. საკვალიფიკაციო გარბენი შედგება 2 გარბენისგან. მონაწილე მეორე გავლას ახორციელებს პირველი გავლის დასრულებისთანავე. ორი გარბენიდან საუკეთესო დრო ჩაითვლება საკვალიფიკაციო დროდ. (ამით ვაზღვევთ მონაწილის შეცდომას). საპრიზო ფონდი (ფულადი) მხოლოდ კლასებში გამარჯვებულს. P.S. მზადდება 12 ეტაპიანი სამოყვარულო წყვილთა რბოლის პროექტი სადაც ყველა კლასში ( AWD, FWD, RWD) გათამაშდება ავტომობილი. აბსოლუტური კლასი დამოუკიდებლად არ ჩატარდება. საბურავების დაშვება იქნება ამავე წესით. შეჯიბრის ინტენსივობა დაახლოვებით თვეში 1. ქულების დარიცხვა იქნება შემდეგნაირად: 1 ადგილი 5 ქულა; 2 ადგილი 4,5 ქულა; 3 ადგილი 4 ქულა; 4 ადგილი 3,5 ქულა; 8 საუკეთესოში მოხვედრა 3 ქულა; მონაწილეობა 2,5 ქულა; ეტაპის გამოტოვება 1,5 ქულა; 1,5 ქულას გამოტოვებული ეტაპებისთვის მიიღებს აგრეთვე ყველა ის მონაწილე ვინც მოგვიანებით (რამოდენიმე ეტაპის გამოტოვებით) ჩაერთვება ტურნირში. http://forum.ge/?f=50&showtopic=34482764 |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
Kastera
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Toyo/Proxes-T1-Sport.htm ხო ვნახე რო ULTRA HIGH პერფომანსია მარა მაქსების მერე ეგ მოდის http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2011-...r-Tyre-Test.htm პროსტა იმდენი ვაქ სემრცხვა რო მეტქვა პილოტზე დაბალი PERFOMANCE სთქო ![]() მე ძაან მომწონს და 15 რო გქონდეთ ვიყიდიდი მარა არ გაქვთ ![]() მეორე ლინკის ტესტში მე 5 ზე გავიდა TOYO 1st: Michelin Pilot Super Sport Total: 233 / Dry: 124 / Wet: 64 / Subjective: 45 Overall: The Michelin Pilot Super Sport left the most sporty impression, characterised by extremely precise steering and agile handling. Over 10 dry handling laps the Pilot Super Sport shows no degradation of lap time unlike the competitors. On a wet track the quick load change required an experience driver. 2nd: Pirelli P Zero Total: 231 / Dry: 120 / Wet: 71 / Subjective: 40 Overall: The Pirelli P Zero is an excellent all round tyre with very balanced scoring and handling. 3rd: Nokian Z G2 Total: 226 / Dry: 109 / Wet: 79 / Subjective: 38 Overall: The Nokian Z G2 shines in the wet with the best braking, the second fastest lap time and beautifully balanced handling. Slight understeer in the dry. 4th: Bridgestone Potenza S001 Total: 218 / Dry: 113 / Wet: 66 / Subjective: 39 Overall: The S001 is a good all round tyre without shining in any particular area. 5th: Toyo Proxes T1 Sport Total: 215 / Dry: 104 / Wet: 73 / Subjective: 38 Overall: The Toyo T1 Sport is a wet weather specalist, placing second in the wet tests. Unfortunately in the dry the steering provides little feedback and understeer inhibits agility. The tyre seems to overheat on quick laps. 6th: Dunlop SP Sport Maxx GT Total: 209 / Dry: 117 / Wet: 52 / Subjective: 40 Overall: The Sport Maxx GT was developed with the Audi TT and offers excellent dry performance and a quick precise steering. When wet, the Dunlop suffers with a relative lack of grip leading to 6th place. 7th: Sava intensa uhp Total: 188 / Dry: 94 / Wet: 62 / Subjective: 32 Misc: While the Sava is the cheapest tyre in the test, it cannot keep up with the premium competition. The Sava has very good aquaplaning properties, but a lack of grip in the wet and dry leading to heavy understeer. Worst tyre for braking. პ.შ ტემა გაუფდა საბურავების ტემაში დავდებ მონაცემებს |
|
|