![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
მოკლედ ჩემი ავტომატიკის პრობლემა ბევრმა იცის
მაინც ვერადა ვერ მოვაგვარე მეგონა სტოპებში იყო პრობლემა მივქაჩ მოვქაჩე პრობლემა ვითომ გასწორდა მარა მაინც არა თუ სწორდება 0.5 ბუსტზე სწორდება თითქმის არ ურტყავს და სეცდომასაც ( ვოზდუხამერს ) არ აგდებს აუწევ თუარა ბუსტს 4 დან 5 ატას აბაროტამდე პოვერს აციმციმებს ვოზდუხამერის კოდით ![]() კარობკის კოდიც ვცადე სხვა ვოზდუხამერიც ვცადე მარაარ უშველა ერთადერთი მანქანის კომპმა უშველა ოღონდ ბოლომდე ვერა ჩემ კომპს რო ვაყენებ ბუსტი კიდია ყველანაირად ურტყავს დაჟე ხალასტოიზე გაზს რო ვაძლევ იქაც კი აციმციმებს პოვერს სხვა კომპს რო ვაყენებ დიდ ბუსტზე ურტყავს და ხალასტოიზე არ აციმციმებს პოვერს იმენა რაღა ვქნაარ ვიცი ერთადერთი რაც მოვიფიქრე ჩემი მოკლე ჭკუით ესაა ვოზდუხამერიდან წასული პროვოდკა შევცვალო და ვნახო თუ უშველის ეჭვი მაქვს რო ეგეც შეილება იყოს სხვა იდეა ვინმეს რამე თუ გაქვთ დაწერეთ ხოდა კიდე ვოზდუხამერს რო ვაძრობ შტეკერიდან დაქოქილზე ერთი 5 7 წამი ჩუსტვა არაქვს და მერე ქვრება მანქანა |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 9th February 2013 - 03:10) [snapback]460719[/snapback] 23 Engine speed signal No signal input above 10km/h Fails to lock up (after warm-up) უტურბინოს მანუალიდანაა ამოღებული ციტატა(gentoo @ 9th February 2013 - 03:10) [snapback]460719[/snapback] პ,დ,ნ,1,2,3 რო ჩააგდებ მერე 10კმ-ზე მეტით უნდა იარო ცოტახანი. ეგრე წერია. ეს არის დრაივინგ ტესტი და არა მემორი ტესტი, როვა დრაივინგს აკეთებ მაშინ სულ სხვა პროვედურაა ციტატა(gentoo @ 9th February 2013 - 03:10) [snapback]460719[/snapback] 23 კი არის იმენა speed signal სპიდ კი არა ენჯინ სპიდ. ანუ თუ უტურბინოს ამოწმებ მაშინ ეგ ნიშნავს რომ ტცუ ვერ ხედავს მატორის აბაროტებს, მატორის აბაროტები ზოგადად ითვლება კალენვალის დადტჩიკიდან და როცა ეგ არ მუშაობს, მატორი არ იქოქება, მაგრამ გაითვალისწინე რომ ეგ სიგნალი მიდის ჯერ ეკუში და მერე ეკუდან მიდის ინფორმაცია ტცუ-ში, ანუ ტცუ თუ სიგნალს ვერ ხედავს, ესეიგი ან ეკუს ბრალი, ან ტცუ, ან პრავოდკა. თუმცა კიდევ ვიმეორებ რომ ას ამოღებულია უტურბინოს მანუალიდან. თუ არ გჯერათ რომ 23 MAF-ის კოდია, ჯანმრთელ მანქანას გამოაძრეთ MAF, გაუკეთეთ დიაგნოსტიკა და ნახავთ რომ 23-ს ამოაგდებს |
|
|
![]() ![]() |