IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> Exhaust System Tuning !!!, Exhaust System Tuning !!!
TRULOVI
გამოხმაურება Sep 28 2012, 14:40
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




გამარჯობათ ფორუმელებო

მოკლედ ბევრჯერ ყოფილა მსგავსი კითხვები თემები თბილისში თუ ვინმე არის კაი სვარშიკი და აკეთებს ვიხლოპებს კოლექტორებს და ასე შემდეგ

ხოდა მოვნახე ეგეთი სვარშიკი რომელიც კიდებს თითქმის ყველაფერს ხელს და აკეთებს 5 იანზე


შეულია გაკეთოს :

1 კოლექტორები

2 დაუნფაიფი

3 მთლიანი ვიხლოპი

4. დუგები ( სალონშიც ) და გარედანაც



მე მხოლოდ დაუნფაიფი გავაკეთებინე და ძალიანმაგაარი გამოვიდა ტიპამა იმენა შეასრულა


























ესეც ნომერი ფასზე თვითონ გაესაუბრეთ 593 18 18 88 პაატა



იმედია გამოგადგებათ

ფორუმ ჯიზეც გავხსენი ეს თემადა კოტესთანაც შევათანხმე და აქაც იყოს იმედია ბევრგამოადგება მხოლოდ ვიხლოპებს არ აკეთებს ეს კაცი ზოგადად კაი სვარშიკია












ანდრო ფოტოებს ველოდები რო გადაუღებ ამ თემაშიც დაყარე რა გამოვიდა და როგორ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Feb 10 2013, 00:10
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




xrinco
აა.
გასაგებია smile.gif

ვეისტგეიტი არაფერია სხვა თუ არა სარქველი, რომელიც იკეტება როცა ტურბინა ნელა ტრიალებს და იხსნება როცა ზედმეტად სწარად ამიტომაც ვიღებთ სტაბილურად ბუსტს 1.0 ან 1.3 მაგალითად და არ გვეშინია რომ 1.5-ზე არ ავარდება ან მეტზე კიდე და ძრავი არ მიგვესტუკება.

ვეისტ გეითი გახსნილ მდგომარეობაში გამონაბოქვს აძლევს ალტერნატიულ გამოსასვლელს ტურბინის ავლით. რაც ნაკლები გაზი შევა ტურბინაში მით ნაკლები სიჩქარით იტრიალებს და ბუსტიც ნაკლები იქნება.

ვეისგეიტში აყენ8ია ზამბარა. ყველა ზამბარას აქვს თაივის გახსნი წნევა.
მაგალითად უმეტესობა სუბარუებში სტოკსი ეს ზამბარა იხსნება 0.5 ბარზე.
ანუ როცა ტურბინის წნევა 0.5 ბარს აღწევს. გამომშვებ კოლექტორში შექმნილი წნევა აწვება ვეისტგეიტის სარქველს და აღებს მას და ბუსტი 0.5 ბარზე მეტზე ვერ ადის, რადგან გამონაბოლქვი სხვაგან ხვდება.
ამიტომ გვაქვს ბუსტ კონტროლერი. ბუსტ კონტროლერი არის უბრალოდ სოლენოიდი რომელიც კეტავს ამ სარქველს. ეხმარება ამ ზამბარას 0.5 ბარზე ზემოთ.

უხეშად თუ ზამბარა 0.5 ბარიანია მაქსიმალური ბუსტი რომელზეც ვესგეიტი ეფექტურად იმუშავებს არის 2X ანუ 1 ბარი...

http://tialsport.com/

აი ჩემი ვესგეიტის ფირმა.

სტოკი ბაიპასი და სტოკი ვესგეიტს აქვს თავის მუშაობის ზღვარი.
მაგალითად ლეგასის ბაიპასი 1.3 ბარზე ზემოთ აპარადებდა უკვე.

ამიტომ აყენებენ aftermarket ბლოუ ოფებს და ვეისგეიტებს.

ვეისტგეიტი გვაძლევს ბუსტს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
TRULOVI   Exhaust System Tuning !!!   Sep 28 2012, 14:40
leqsoo   ფასი რა გამოგართვა...   Sep 28 2012, 14:50
TRULOVI   4 ლიტრა ლუდი დამიჯდ...   Sep 28 2012, 14:54
leqsoo   ეგ ალბათ შინაურია ...   Sep 28 2012, 15:03
TRULOVI   ანდროს 150 უთხრა მგო...   Sep 28 2012, 15:10
xrinco   ჩეიმ სტი გენომე იმ...   Sep 28 2012, 15:20
TRULOVI  
  Feb 9 2013, 20:33
xrinco   მერე რას იტყვი ლექ...   Feb 9 2013, 20:50
TRULOVI   xrinco რათემაა გლეხ...   Feb 9 2013, 21:09
xrinco  
  Mar 1 2013, 18:19
TRULOVI   OZY სად მთლიანი სი...   Mar 1 2013, 18:22
karlo-fan   ძაღლი გაატყავეთ? :D ...   Mar 1 2013, 21:09
TRULOVI   ვიხლოპის იზოლაცია ...   Mar 1 2013, 21:42
Drifter_Silvia   OZY ბიჭაო იცი რმაღ...   Mar 1 2013, 22:29
nugo85  
  Mar 2 2013, 22:18
TRULOVI   ეგ შუაში როაგაყოფი...   Mar 2 2013, 22:22
FEOLA   არც მე, იმიტო რო 28-ს ...   Mar 2 2013, 22:33
TRULOVI   FEOLA გასაგებია ან...   Mar 2 2013, 22:37
TaO   TRULOVI არა... არ გესმ...   Mar 2 2013, 22:39
TRULOVI   TaO დინამიკებიგა...   Mar 2 2013, 22:43
TaO  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge