![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 ![]() |
პირველად ვხსნი თემას და იმედია პირველივეზე არ "გამსტროგავთ"
![]() მთელი დღეა ვიქექები ძველ თემებში და ან მე ვერ ვიპოვემ ან გამოგრჩათ ბლოკირების სისტემებზე წვრილ-წვრილი ინფორმაცია (უფრო ვერ ვიპოვე ალბათ) მოკლედ მაინტერესებს, საავტომობილი ფირმა სუბარუ რა და რა ტიპის ბლოკირებებს იყენებს თავის მოდელებში, (აბრევიატურები ასე თუ ისე ვიცი, მაგრამ რას გულისხმობს ერთI, რომელიმე კონკრეტული აბრევიატურა საინტერესოა) კარგი იქნება თუ განვიხილავთ ცალ ცალკე ყველა (ნუ გავრცელებულ) ბლოკირების სისტემებს 100% -იანი ბლოკირება (როგორც უკანა ასევე წინა ხიდის) როგორც მე ვიცი ძალიან იშვიათად რომ ჯიპსა თუ ყველგანმავალსაც კი ჰქონდეს,ანუ სუბარუსთან როგორაა საქმე ძალიან მაინტერესებს, როგორც ვიცით როგორც ასეთი ცალკე "რიჩაგი" ბლოკირებისათვის არ აქვს, როგორც ჭეშმარიტ ჯიპებს აქვთ, ჩვენს შემთხვევაში დაბუქსავებისას ავტომატურად იბლოკება დაბუქსავებული უკანა ბორბალი და უკანა ხიდის ორივე წამყვანი თვალი "იწყებს ერთდროულ მოძრაობას". მაგრამ მემგონი მთლად ერთდროული მაინც არ გამოდის ![]() საინტერესო იქნება საუბარი იმპრეზა სპეც ც-სა თუ ტიპ რ-ზე ბოლოს ერთი რიტორიკული კითხვა: ბლოკირებული ხიდებით დაკარგული სიჩქარე როგორ რიგდება ჩქარა სიარულთან და სპორტთან? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
ციტატა(VADA @ 10th February 2013 - 21:38) [snapback]461107[/snapback] მანანის არა შორენის ხო ნუ ვის რა სახელი მოწნს მთავარია წიწკვი იყოს ![]() |
|
|