![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 55 რეგისტრ.: 8-February 13 მომხმარებელი № 3,246 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 55 რეგისტრ.: 8-February 13 მომხმარებელი № 3,246 ![]() |
არაა ინტრიგნული, მაგას ბევრი კითხულობს. მასალაში რასაც ვიყენებ, შედის დამცავი სითხე. ფარს აყვითლებს ულტრაიისფერი დასხივება, ჰოდა ეს დამცავი ახანგრძლივებს ეფექტს, ქარხნული გარანტია 6 თვე. ანალოგიურ სითხეს იყენებენ თვითფრინავის ილუმინატორების დასაცავად. თავს ვერ დავდებ, მაგრამ მეეჭვება თბილისში ვინმე იყენებდეს დამცავს.
ჩემი პრაქტიკიდან მერსედესზე 1 წლის შემდეგაც არ იყო გაყვითლებული, ჩემს ჰონდაზე 5 თვის შემდეგაც არანაირი სიყვითლე არ შეიმჩნევა. თუმცა ეფექტის ვადის განსაზღვრა დიდწილად პირობითია, დამოკიდებულია 1. ფარის მწარმოებელზე; 2. პირობებზე, რომელშიც მანქანა იმყოფება. რაც უფრო დიდხანს დგას მანქანა მზის ქვეშ, მით უფრო მალე ფუჭდება ფარი. საგარანტიოდ მაინც ქარხნულ მაჩვენებელს ვიღებ. 6 თვეში თუ გაყვითლდა, პრობლემა არაა უფასოდ გავუკეთებ. ახლო მომავალში ვაპირებ სხვა სისტემის ჩამოტანას, რომელიც სპეციალურ დამცავ ლაკს შეიცავს, 3 წლამდე გარანტია ექნება, მაგრამ ფასი ბევრად მეტი იქნება, მასალა ღირს ძალიან ძვირი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ციტატა(aragvi7 @ Feb 10 2013, 19:14) [snapback]461041[/snapback] არაა ინტრიგნული, მაგას ბევრი კითხულობს. მასალაში რასაც ვიყენებ, შედის დამცავი სითხე. ფარს აყვითლებს ულტრაიისფერი დასხივება, ჰოდა ეს დამცავი ახანგრძლივებს ეფექტს, ქარხნული გარანტია 6 თვე. ანალოგიურ სითხეს იყენებენ თვითფრინავის ილუმინატორების დასაცავად. თავს ვერ დავდებ, მაგრამ მეეჭვება თბილისში ვინმე იყენებდეს დამცავს. ჩემი პრაქტიკიდან მერსედესზე 1 წლის შემდეგაც არ იყო გაყვითლებული, ჩემს ჰონდაზე 5 თვის შემდეგაც არანაირი სიყვითლე არ შეიმჩნევა. თუმცა ეფექტის ვადის განსაზღვრა დიდწილად პირობითია, დამოკიდებულია 1. ფარის მწარმოებელზე; 2. პირობებზე, რომელშიც მანქანა იმყოფება. რაც უფრო დიდხანს დგას მანქანა მზის ქვეშ, მით უფრო მალე ფუჭდება ფარი. საგარანტიოდ მაინც ქარხნულ მაჩვენებელს ვიღებ. 6 თვეში თუ გაყვითლდა, პრობლემა არაა უფასოდ გავუკეთებ. ახლო მომავალში ვაპირებ სხვა სისტემის ჩამოტანას, რომელიც სპეციალურ დამცავ ლაკს შეიცავს, 3 წლამდე გარანტია ექნება, მაგრამ ფასი ბევრად მეტი იქნება, მასალა ღირს ძალიან ძვირი. მშვენიერია საგარანტიო პერიოდია. ქარხნული გარანტია, როგორც წესი იმაზე ნაკლებია ვიდრე რეალურად მუშაობის პერიოდი. ფასი ხომ საერთოდ, მაგარია. მენქანა ჯერ არ ჩამომსვლია, მაგრამ ცამოსვლის მერე თუ დასჭირდა პოლირება აუცილებლად შეგეხმიანები. წარმატებები საქმიანობაში ![]() ![]() P.S. ციტატა ახლო მომავალში ვაპირებ სხვა სისტემის ჩამოტანას, რომელიც სპეციალურ დამცავ ლაკს შეიცავს, 3 წლამდე გარანტია ექნება, მაგრამ ფასი ბევრად მეტი იქნება, მასალა ღირს ძალიან ძვირი. ამის ჩამოტანას როდისთვის გეგმავ? -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 55 რეგისტრ.: 8-February 13 მომხმარებელი № 3,246 ![]() |
ციტატა(Niklolozi @ Feb 11 2013, 10:26) [snapback]461224[/snapback] მშვენიერია საგარანტიო პერიოდია. ქარხნული გარანტია, როგორც წესი იმაზე ნაკლებია ვიდრე რეალურად მუშაობის პერიოდი. ფასი ხომ საერთოდ, მაგარია. მენქანა ჯერ არ ჩამომსვლია, მაგრამ ცამოსვლის მერე თუ დასჭირდა პოლირება აუცილებლად შეგეხმიანები. წარმატებები საქმიანობაში ![]() ![]() P.S. ამის ჩამოტანას როდისთვის გეგმავ? თბილისი არაა დიდი, ამ ფორუმზეც არიან ჩემი ახლობლები, ზოგმა შეიძლება არ იცის კიდეც, მაგრამ მე ვიცნობ ![]() დღესდღეობით თითქმის ყველა ფარი მზადდება პოლიკარბონატისაგან, შემდეგ იფარება UV დამცავი ლაქით. დროთა განმავლობაში იწვება ეს დამცავი ლაქი, ფარი ყვითლდება და თეთრად იბურება. ფარის აღდგენა მოიცავს დამწვარი ფენის მოცილებას მყარი აბრაზიული საშუალებებით (შკურკით), შემდეგ დამუშავებას თხევადი აბრაზივებით (პალიროვკის სითხეები), მაგრამ ამ შემთხვევაში პოლიკარბონატი რჩება დაუცველი. სისტემა, რომელსაც მე ვიყენებ შეიცავს UV დამცავ სითხეს, რაც ახანგრძლივებს ეფექტს. ქარხნული გარანტია 6 თვეა, მაგრამ პრაქტიკაში რაც მე ვნახე მერსედესზე 1 წელი არ დაბურულა, ჩემი ჰონდა _5 თვე არანაირი სხვაობა გაკეთების შემდეგ. ვოლვო გაკეთებიდან 3 თვეში გაჩნდა სიყვითლე, სუბარუ 5 თვე, მაგრამ სუბარუს და ვოლვოს შემთხვევაში დავტოვე დამცავი ფენა, რომელსაც არ ვიღებდი როცა ბოლომდე დამწვარი არ იყო. ახლა ბოლომდე ვიღებ დამცავ ლაქს, რადგან პრაქტიკამ რაც მაჩვენა როცა ლაქი ერთხელ გაყვითლდება დამუშავების შემდეგ უფრო მალე იწყებს დაშლას, სჯობს პლასტმასი ძველი ლაქის გარეშე დარჩეს. ამ მანქანებს უწევდათ სხვადასხვა პირობებში ყოფნა, ფარის მწარმოებელი იყო სხვადასხვა. მინახავს ერთ მანქანაზე ერთდროულად გაკეთებული სხვადასხვა მწარმოებლის ფარი სხვადასხვანაირად გაყვითლებულა. ამით იმის თქმა მინდა, რომ ზუსტ გათვლას ვერავინ გააკეთებს. ახალი სისტემა რომელიც ჩამომაქვს, მოიცავს UV დამცავ ლაქს. აქ უკვე უფრო ზუსტად შეიძლება გათვლა. UV დასხივებასთან შეხება არ აქვს უშუალოდ პლასტმასს, არამედ ლაქს, რომელსაც ყველაზე ცუდ პირობებში 3 წლიანი გარანტია აქვს. ფასი სადღაც 40-50 ლარი იქნება. აი ეს არის მოკლედ, რაც მე გავიგე ჩემი გამოცდილებიდან ფარების შესახებ, ბოდიში თუ ძალიან ბევრი ვწერე და შეგაწყინეთ. თუ იქნებიან ახალი სისტემით გაკეთების მსურველები, მალევე ჩამოვიტან, უბრალოდ საკმაოდ ძვირი ჯდება მასალა და შეიძლება 50 ლარის გადახდაც ბევრს არ უღირდეს,საინტერესოა თქვენი აზრი, ზოგი ფარის ღირებულება 500 ლარსაც ცდება, შესაბამისად 50 ლარად ხანგრძლივი აღდგენა არ უნდა იყოს ცუდი. 20 ლარადაც მგონი არაა ძვირი დროებითი აღდგენა, რა ვიცი, ვის როგორ ურჩევნია. ესეც იყოს, ახალი სურათები, თვითონ კლიენტმა გადაიღო და გამომიგზავნა ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |