![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 875 რეგისტრ.: 15-December 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,395 ![]() |
ინტერქულერზე მიმავალი ვაკუმის შლანგები და რესტრუქტორები მაქ არეული SUBARU LEGACY B4 2000/11
პრობლემა: ბუსტი 1.1 დან ჩამოვიდა 0.5-0.7 ზე თითოეული შლანგის ან რესტრუქტორის მიმართულების შეცვლა იწვევს ძრავის ჩაქრობას ან სტარტზე საერთოდ კვდება გააჩნია როგორ ავაწყობ ვაკუმის შლანგებს იქნებ დამეხმაროთ, მახომ ეს ლინკი მომცა მაგრამ ვერ მივხვდი რა და როგორაა http://www.arbmonster.ru/ წავაწყდი ესეთ თემასაც http://www.uklegacy.com/forums/index.php?s...00890&st=20 თუმცა მანქანის გამოშვების წლები ამ ვაკუმის შლანგების ფორმას და რესტრუქტორების მდებარეობასაც ცვლის როოგორც ჩანს. თუ ვინმეს მსგავსი პრობლემა გქონიათ იქნებ მითხრათ როგორ ვიპოვო გამოსავალი კეთილო ხალხო. ვინაიდან არ დავდივარ სწრაფად ნაკლებ ბუსტს იმდენად არ განვიცდი უბრალოდ ვშიშობ შლანგების და რესტრუქტორების არასწორმა მდებარეობამ სხვა რამე უფრო მნიშვნელოვანი არ დააზიანოს ფაქტია რომ რაგაც ისე არაა როგორც უნდა იყოს. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
თბილიში თუ ხარ ვეცდები დაგეხმარები.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 875 რეგისტრ.: 15-December 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,395 ![]() |
ციტატა(gentoo @ Feb 14 2013, 02:25) [snapback]462203[/snapback] თბილიში თუ ხარ ვეცდები დაგეხმარები. თბილისში ვარ იქნბ რამე ნახაზი მომცეთ კონკრეტულად მაგ მოდელისთვის. |
|
|
![]() ![]() |