![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
სასტავ, ჰაერის ფილრტის შემდეგ ფრონტალური ინტერქულერი რო დაყენდეს, ნუ მერე სტანდარტულად, ტურბინაში და იქიდან სტანდარტულ ინტერქულერში და შემდეგ ძრავში, ექნება ასეთ ვარიანტს რამე აზრი? იმიტომ მომივიდა ასეთი რამე თავში, რომ რალიზე გამოიყენება დაახლოებით ასეთი ვარიანტი.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
იცი, არსებობს ერთი ტიპის მილი, გავს T -ს , ძირიდან უბერავს ჰაერი, ზემოთ კი განსხვავებული დიამეტრის მილებია, გარკვეული წნევით თუ დაუბერავ ზედა ბოლოებიდან ერთი მხრიდან -50 გრადუსის და მეორედან კი +200 გრადუსის ტემპერატურის ჰაერი უბერავს. რაღაც მსგავსი გინდა შენც მგონი
![]() მარა მაგ წნევით ჰაერის დაბერვაზე იმხელა ენერგია წავა ჩემი აზრით რომ საერთოდ აზრი დაეკარგება მასეთ რამეს თუ დააყენებ, ისიც მხოლოდ ტურბინის მერე, და ინტერქულერიც უნდა გადააგდო საერთოდ ტურბინიდან ჰაერი რა წნევით გამოდის? |
|
|
![]() ![]() |