![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
http://spda-online.ca/modules/tinycontent/rewrite/tc_28.html
ძალიან საინტერესო ინფოს წავაწყდი, მექანიკური კარობკების მფლობელებს მაგრად გაუსწორდებათ. ზოგიერთები ამტკიცებდნენ წინა ბლოკირება მარტო იმპრეზას აქვსო და აგერ ლეგასისაც ჰქონია იშვიათ შემთხვევაში |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
არსებობს მითი რომ 6 სიჩქარიანი კარობკა უფრო გრძელია ვიდრე ერა VI-ის კარობკა, ან ერა IV-ის.
არ დამეზარა და დავთვალე, აი შედეგიც ![]() დათვლილია 215/45/17 საბურავზე (და არა იმაზე თუ რამდენს აჩვენებს საპიდომეტრზე) იაპონური 6 სიჩქარიანი, ამერიკული ვრX შეცვლილი ხიდით და 4.44-ზე გადაყვანილი, ანუ ამჟამად რაც მე მიყენია და მეექვსე ვერსიის ერა. როგორც ხედავთ ყველა სიჩქარეში უფრო მოკლეა 6 სიჩქარიანი, ერთადერთი დადაკეთებული ვრX-ის პირველი სიჩქარე გამოვიდა უფრო მოკლე. არ დამეზარა და ექსელიც გავაკეთე https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key...amp;usp=sharing თქვენით შეგიძლიათ შეადაროთ ნებისმიერი 3 კარობკა და აირჩიოთ საბურავის ზომა ოღონდ ხელი არ ახლოთ საბურავის ზომისა და მოდელის გარდა სხვა უჯრებს თორემ ფორმულებს დააზიანებთ და ფაილი აღარ იმუშავებს ამ უჯრებს შეგიძლიათ შეეხოთ( A2; A3; A4; B11;B12;B13) |
|
|
![]() ![]() |