![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ასე თუ ისე ნორმალურად წერია ტურბინების შესახებ, მაგრამ მგონი ცალკე თემა რომ იყოს უკეთესი იქნება. ვილაპარაკოთ ტურიბნებზე და შევაჯეროთ ნათქვავი. გამოვთვათ ჩვენი აზრი და თან დავასაბუთოთ.
![]() დავიწყებ და თანმიმვდევრობით ყველა ტურბინაზე რაღაცა დავწეროთ. მცოდნეებმა კი ჩაასწორონ. ![]() 1. VF22 !!! მიღებული აზრია რომ VF22 იდეალური ვარიანტია დრაგისთვის, თუმცა მისი დაყენების შემდეგ, კარგი იქნება თუ გავაუმჯობესებთ კოლექტორებს და დავაყენებთ ფრონტალურ ინტერქულერს. მისაღებია რომ კოლექტორები მინიმუმ იყოს 75მმ-იანი დიამეტრით. მისი ბუსტი მოქმედებას იწყებს 2800-დან და შესამჩნევია უკვე 3300-დან. შესაძლებელია 7000-ზე გამოიმუშაოს 25PSI, რაქც 1.7BAR-ზე მეტია, მაგრამ საკმაოდ შესამჩნევი ლაგი აქვს. მისი ეფექტურად გამოყენებისთვის საჭიროა ელექტრო ბუსტ კონტროლერის გამოყენება ან ECU-ს ნასტროიკა. VF22-ს გააჩნია საკმაო პოტენციალი იმისთვის, რომ სიმძლავრე გაზარდო 400-450 ცხენამდე. მიუხედავად დიდი პოტენციალისა, მიჩნეულია, რომ არც თუ ისე კარგი ვარიანტია თუ ვაპირებთ დავბუსტოთ 20PSI-ზე (1.35BAR) ზევით და არც თუ ისე სახარბიელოა სტროკერ ძრავებისთვისაც. P.S. გაგრძელების სურვილი თუ ვინმეს გაუჩნდება, შეუძლიათ ჩამოაყალიბონ თავიანთი შეხედულებანი. ![]() შევეცდები დანარჩენ ტურბინებზეც ცოტა ინფორმაციაც მოგაწოდოთ ... P.S.S. ვიცი რომ ჩემზე მეტი იცით ზოგიერთებმა და გთხოვთ, ნუ დაიზარებთ აზრი გამოთქვათ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
S/TB
1.6 ბარზე ამის წნევა უდრის პატარა ტურბინის 1 ბარს ანუ ამის დაბუსტვა ისე არ ახურებს ჰაერს როგორც პატარა ტურბინის 1 ბარი. + მაგას ნასტროიკა მაგიტომ უკეთდება, სმესის და ზაჟიგანიის რომ დეტონაცია არ ქონდეს. არაფერს არ დაადნობს. ამერიკელები 93 ოქტანზე ანასტროიკებენ და დარბიან 300-350whp-თი. ჰავს უკვე აქაც ბევრს 1.8 ბარზე და მეტზეც დაბუსტული. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 16-February 13 მომხმარებელი № 3,261 ![]() |
[quote name='gentoo' date='Feb 22 2013, 15:49' post='465041']
S/TB 1.6 ბარზე ამის წნევა უდრის პატარა ტურბინის 1 ბარს ანუ ამის დაბუსტვა ისე არ ახურებს ჰაერს როგორც პატარა ტურბინის 1 ბარი. + მაგას ნასტროიკა მაგიტომ უკეთდება, სმესის და ზაჟიგანიის რომ დეტონაცია არ ქონდეს. არაფერს არ დაადნობს. ამერიკელები 93 ოქტანზე ანასტროიკებენ და დარბიან 300-350whp-თი. ჰავს უკვე აქაც ბევრს 1.8 ბარზე და მეტზეც დაბუსტული. amerikelebs mere sauketeso sawvavi aqvt iaponelebis mere da rac yvelaze mtavaria magis magxela wnevaze dabsstvit axali zravi gchirdeba an rame kai kalenvali.........bmw ze turbos ro ayeneben dieselis kalenvali dgeba benzinze ertnairia da dieseli magal parsirebasac uzlebs da trurboze ebvrad met datvirtvas itans......kalenvalsac problemebi eqmneba mag dros .....ro dabusto magxea wnevaze maximum ori kvira imushavos saqartveloshi am sawvavze |
|
|
![]() ![]() |