![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 ![]() |
მოკლედ მე არმომწონს სტოკი ტორმუზები ერთ ჩაჭერაზე ხურდება და შემდეგი ჩაჭერისას კარგავს ეფექტს რადგან საშინლად ხურდება აპორნები...
![]() Uploaded with ImageShack.us ამ კერამიკულებს არ ვადრი უბრალოდ ფოტოზე კარგად ჩანს თუ როგორ აქვს მილები გასაგრილებლად... ![]() Uploaded with ImageShack.us რას იტყვით აბა ამის შესახებ... შეიძლება ტყუილად გავხსენი ეს თემა მაგრამ თქვენი აზრი მაინტერესებს -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
OZY
RS-dziii აპორნები ყველა ვარიანტში უნდა ხურდებოდეს. თუ გახურების მერე მუხრუჭები კარგად ვეღარ იჭერს, ჩემი აზრით მანდ რამდენიმე მიზეზი შეიძლება იყოს: 1. ცუდი ხარისხის (ან დისკის არა შესაბამისი) სამუხრუჭე ხუნდები. 2. სამუხრუჭე სითხეში წყლის შემცველობა, გახურებისას დუღილს იწყებს, ჰაერის ბუშტები ჩნდება და წნევას ვეღარ ქმნის დგუშზე. 3. სტანდარტული მუხრუჭები უბრალოდ ვერ ქაჩავს (რაც ჩემი აზრით ყველაზე ნაკლებად სავარაუდოა) გამოსავალი: შეიცვალოს სამუხრუჭე ხუნდები და სამუხრუჭე სითხე. თუ პრობლემა არ მოგვარდა დაყენდეს სამუხრუჭე დისკების დამატებითი ვენტილირების სისტემა ან შეიცვალოს სამუხრუჭე სისტემა სპორტულით(ეს ვარიანტი უფრო ძვირია რა თქმა უნდა) |
|
|
![]() ![]() |