გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Feb 23 2013, 06:09
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 56 რეგისტრ.: 13-November 10 მდებარ.: Earth მომხმარებელი № 1,616 |
გამარჯობათ,
პირველ რიგში თხოვნა მექნება ირონიისა და შავი იუმორისაგან თავი შეიკავოთ თუ უადგილოდ ვიკითხავ რამეს, რადგან შორს ვარ სუბარუსაგან, თუმცა მანქანის მესმის რაღაც მოკლედ რა ხდება, მეგობარს უნდა მანქანის ყიდვა ახლო მომავალში, დღეს (უფრო სწორად გუშინ) მკითხა რა მანქანა ვიყიდოო და მისი მოთხოვნების შესაბამისად ვურჩიე იმპრეზა (მიუხედავად იმისა რომ მე BMW მყავს ვიცი რაც არის ასე თუ ისე სუბარუ და არც რეკლამები და გაბუქებებია აუცილებელი მოთხოვნები შემდეგია: 4კარიანი, სედანი მაღალი კლირენსით (შეძლებისდაგვარად) 4X4 სისტემით (ამ უკანასკნელთან დაკავშირებით მექნება ბევრი შეკითხვა) უნდა კარგი გამავლობა, ანუ ბლოკირებებით ნუ მანევრი გასაგებია და მეტ-ნაკლებად მისაღები იქნება ის რაც შერჩეულ მოდელს ექნება არ უნდა ზედმეტი სიმძლავრე და აქედან გამომდინარე საწვავის ზედმეტი ხარჯი (220-280 ცხენის ფარგლებში განისაზღვრება სავარაუდოდ ძრავი) უნდა მანქანა რომელიც იქნება ყოველდღიური გადაადგილების საშუალება, ივლის სოფელში (სადაც საკმაოდ ცუდი გზაა და 4X4-თან ერთად კლირენსიც მნიშვნელოვანია) ტრასაზე და ქალაქშიც გასწრებისას სიმძლავრე უნდა ეყოს და ასე ვთქვათ მისი ჭია გაახაროს... სტარტზე ეფექტი უნდა ქონდეს ასე თუ ისე, მკვდარი ძრავი არ უნდა იყოს... არ უნდა 1.5 და მსგავსი დამხრჩვალი კატები ამ ყველაფრიდან გამომდინარე ვურჩიე იმპრეზა, უტურბინო... WRX? აქ უკვე ვიჭედები... რომელი ვერსიაა კარგი ამ პირობებისათვის? სავარაუდო 0-100 5 წამიდან 7-მდე (ნუ თუ კარგი ბლოკირებებით კლირენსით და ბევრად ნაკლები წვით იქნება მოდელი რომელიც სხვა კონფიგით არ გამოდის, ამ შემთხვევაში იყოს 7+ 8-მდე ასევე, სავარაუდოდ თუ ფინანსური მდგომარეობა გამომიკეთდა, იმ ადამიანთან საუბრის შემდეგ ნეტში გადავხედე ფასებს და ცოტა არ იყოს მეიაფა იმპრეზები, თუ გავწვდი იქნებ მეც ვიყიდო (ოღონდ სამომავლოდ ვინც ერკვევით და არ შეიზარებთ ჩამახედეთ თქვენს სამზარეულოში ასევე მაინტერესებს ბოქსერის თავირებურებანი... მსმენია 100 000-ზე ისტუკებაო და ბევრიც მიცინია ამაზე პ.ს. ფორესტერი არ უნდა, იხრჩობს თავს გაუსანთლავი თოკით და კიდევ, დიდი გამოცდილი მძღოლი ვერ არის, + რაც ყოლია LHD იყო და საჭის გადატანის ამბავი როგორ იქნება იმპრეზაზე? თუ გადადის მარტივად? და რა მოქმედებები უნდა ჩატარდეს ამისათვის? პ.პ.ს ჩემს ნიკს რაც შეეხება, ადრე ერთი დავარეგისტრირე, ს20 ყავს, შედი რაღაცას გაიგებ საინტერესოს-თქო, თან ნაწილს ეძებდა და მერე არ შევდივარო ისა და... ტურბინიანი ძრავები რამდენს წვავს ისე? დიდი სხვაობა თუ არ არის.... მმმ... |
|
|
|
![]() |
Feb 23 2013, 10:25
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ეუუუფფფ, ამდენს რა დაწერს
ყველა მაგ პირობას აკმაყოფილებს WRX კლირენსის გარდა, მაგრამ მაგასაც მარტივად ეშველება - ფორესტერის ამორტიზატორებით. სტუკს და 100000-ს რაც შეეხება ძირითადად ტურბინიან სუბარუს გარბენი კი არ სტუკავს, არაბედ ის რომ ყველა დედას უკლავს. ისე 2000+ უფრო გამძლეებია, იმიტომ რომ ძრავის კვების სისტემა გააუმჯობესეს. თავისებურება ისაა რომ კარგ ბენზინში და კარგ ზეთში ფული არ უნდა დაგენანოს და ძალიან თუ აგაზავებ 3000-ზე უნდა შეუცვალო ზეთი. კარობკა: აქ უკვე პრიორიტეტები უნდა განსაზღვროთ, გაზაობა - მეანიკა, ოფროუდი - ტიპტრონიკი. ავტომატი უფრო გამძლეა, უბრალოდ იმიტომ რომ მექანიკას ყველა დედას უკლავს თორემ ადამინური მოპყრობით არც მექანიკა ფუჭდება იოლად. საჭის გადატანას რაც შეეხება: გადააქვთ მცოდნე ხალხს, მაგრამ ამერიკული WRX-იც არაა ძვირი, უფრად მოსაძებნი კარგ მდგომარეობაში მყოფი |
|
|
|
Forester2.0 შემარჩევინეთ Impreza Feb 23 2013, 06:09
PAINKILLER Forester2.0
220-280 ცხენი თ... Feb 23 2013, 10:29
bako ფაქტი ის, რომ იმპრე... Feb 23 2013, 10:30
PAINKILLER
Forester2.0 არ გამიტარებია ის ... Feb 24 2013, 09:37
OZY ახალი Mანქანაა მთლ... Feb 24 2013, 10:01
PAINKILLER
![]() ![]() |