გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Feb 22 2013, 21:47
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ბევრმა იცის ჩემი მანქანა, ზოგმა არც იცის, ხოდა მოკლედ ჩემი ფორიკა მინდა გავყიდო, დიდი სურვილი მაქვს რომ ჩვენთან დარჩეს ისევ და როგორც ჩემი ყოფილი ჩორნა, ვიღაც უცოდინარი ხალხის ხელში არ აღმოჩნდეს (რეგულარს და მინერალს რომ ასხამდნენ
2002 წლის გამოშვება, 2.0 ტურბო AVCS, ტიპტრონიკით, VTD კარობკით, ქარხნული ქსენონებით, ალკანტარას სალონით და კლარიონის საუნდით (+საბფუვერიც შედის ქარხნულ კომპლექტში) გარბენი აქვს 184.000კმ, როცა ჩამოვიდა ჰქონდა 165.000 (3 წლის წინ), ტურბინა გამოვცვალე ჩამოსვლისთანავე, დავაყენე 98.000-იანი გარბენის ტურბინა, ანუ ახლა დაახლოებით 115.000 აქვს განარბენი ცალკე ტურბინას, უაზროდ არ მიგაზავებია და არც დამიტანჯავს, ბუსტავს 0.95-1 ბარს სტაბილურად (1.2-ს პიკებზეც), ამ 3 წლის განმავლობაში სახლი-სამსახური-სახლის გარდა თითქმის არსად არ მივლია (1 კვირის წინ ვიყავი ბაკურიანში და მანამდე კიდევ 1-2-ჯერ დაახლოებით ეგეთ მანძილზე). ზეთი ისხმებოდა მუდმივად MOTUL 300V 5W40, ვცვლიდი ყოვეელ 7000კმ-ზე, ანუ სულ 3-ჯერ მაქვს შეცვლილი (შემდეგი შეცვლა უწევს 2500კმ-ის მერე). ბენზინს ვასხამვდი მხოლოდ ლუკოილის სუპერს, სხვა ბენზინები არ მოსწონს ჩემს მანქანას Aftermarket ნავაროტები რაც აქვს უმეტესობას მოვხსნი, 16"-იანი WORK SEPTIMO უნივერსალი დისკები (იდეალურ მდგომარეობაში) მოყვება რაც სურათებზეა, საბურავები ახლა დგას DUNLOP WINTERPORT M2-ები, ცოტა გაცვეთილია მაგრამ ზაფხულამდეც და მაგის მერეც გაძლებს ხოშიანად იდეალურია გაზის ჩასაყენებლად (ცალკე ბაბინები - სვეჩები არ ბანძდება, მაღალი კომპრესიის ძრავი, პატარა ტურბინა - დაბლებიდან კარგად იწევს გაზის შემთხვევაშიც), სულ ახლახანს gio680-მა დააყენა გაზი ზუსტად ჩემნაირ ფორესტერზე და ისე იდგამს რომ მასე ბენზინზე არ დადიოდაო დაინტერესების შემთხვევაში შემომთავაზეთ ფასი და მოვრიგდებით ![]() ![]() ![]() ![]() Aftermarket: STi 4-Pot Brakes, CUSCO Front/Rear Upper Strut Bars, HKS Silent Power Muffler, BLITZ Dual TurboTimer, APEXi Speed Meter/Delimiter, RAZO Pedal Pads, Panasonic DVD/MP3/TV w/TouchScreen ამ ეტაპზე ზემოთჩამოთვლილი სიიდან სავარაუდოდ მოვხსნი წინა CUSCO-ს რასპორკას, HKS გლუშაკს (რამე კარგ გლუშაკს დავაყენებ, უგლუშაკოდ არ დავტოვებ ვაყოლებ: STI-ს 4-პორშნიან ტორმუზებს ( + ქარხნულ ტორმუზებსაც თითქმის ახალი კალოდკებით), RAZO-ს პედლების ნაკლადკებს და CUSCO-ს უკანა რასპორკას -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
![]() |
Feb 27 2013, 15:46
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(gentoo @ 27th February 2013 - 13:33) [snapback]466341[/snapback] VTD მართლა კარგი რამეა. პადვესკაც კარგი და ტორმუზებიც.კარგი მაშინაა. მოკლედ დამევასა მაგრად. ციტატა(gentoo @ 27th February 2013 - 13:33) [snapback]466341[/snapback] რატო არ იყიდება? რომელი სუბარუ გაყიდულა განცხადების დადებიდან 3 დღეში? ციტატა(PAINKILLER @ 27th February 2013 - 12:55) [snapback]466316[/snapback] (STI-444)2002 SUBARU FORESTER Cross Sports 2.0 Turbo AVCS (220HP, 309nm), SportShift AT-VTD, LSD, HID (Bi-Xenon), Alcantara Seats, MOMO Leather Wheel with Shifting, Clarion Speakers with Twitters, Clarion Active SubWoofer Aftermarket:STI 4-Pot Brakes, STI Muffler, RAZO Pedal Pads, CUSCO Rear Strut Bar, HKS TurboTimer, WORK Septimo 16" Wheels (5X100/5X114.3) ეს ყველაფერი 5000$-ად !!! თუ ვინმეს გარბენი ადარდებს, მინდა დავარწმუნო რომ იდეალურად მუშაობს ძრავიც და კოლოფიც. ის რაზეც გარბენი ყველაზე მეტად მოქმედებს, ანუ ტურბინა გამოცვლილია და არანაირი პრობლემა არა აქვს, ბუსტავს ჯიგრულად -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
PAINKILLER გავყიდი Forester CrossSports-ს !!! Feb 22 2013, 21:47
nugo85 PAINKILLER
რა გიკვირს ... Feb 22 2013, 21:49
PAINKILLER ... Mar 1 2013, 15:03
SUBARU WRX STI B4 იყიდეთ თორემ მე ვი... Mar 1 2013, 15:08
PAINKILLER
![]() ![]() |