გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Feb 22 2013, 21:47
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ბევრმა იცის ჩემი მანქანა, ზოგმა არც იცის, ხოდა მოკლედ ჩემი ფორიკა მინდა გავყიდო, დიდი სურვილი მაქვს რომ ჩვენთან დარჩეს ისევ და როგორც ჩემი ყოფილი ჩორნა, ვიღაც უცოდინარი ხალხის ხელში არ აღმოჩნდეს (რეგულარს და მინერალს რომ ასხამდნენ
2002 წლის გამოშვება, 2.0 ტურბო AVCS, ტიპტრონიკით, VTD კარობკით, ქარხნული ქსენონებით, ალკანტარას სალონით და კლარიონის საუნდით (+საბფუვერიც შედის ქარხნულ კომპლექტში) გარბენი აქვს 184.000კმ, როცა ჩამოვიდა ჰქონდა 165.000 (3 წლის წინ), ტურბინა გამოვცვალე ჩამოსვლისთანავე, დავაყენე 98.000-იანი გარბენის ტურბინა, ანუ ახლა დაახლოებით 115.000 აქვს განარბენი ცალკე ტურბინას, უაზროდ არ მიგაზავებია და არც დამიტანჯავს, ბუსტავს 0.95-1 ბარს სტაბილურად (1.2-ს პიკებზეც), ამ 3 წლის განმავლობაში სახლი-სამსახური-სახლის გარდა თითქმის არსად არ მივლია (1 კვირის წინ ვიყავი ბაკურიანში და მანამდე კიდევ 1-2-ჯერ დაახლოებით ეგეთ მანძილზე). ზეთი ისხმებოდა მუდმივად MOTUL 300V 5W40, ვცვლიდი ყოვეელ 7000კმ-ზე, ანუ სულ 3-ჯერ მაქვს შეცვლილი (შემდეგი შეცვლა უწევს 2500კმ-ის მერე). ბენზინს ვასხამვდი მხოლოდ ლუკოილის სუპერს, სხვა ბენზინები არ მოსწონს ჩემს მანქანას Aftermarket ნავაროტები რაც აქვს უმეტესობას მოვხსნი, 16"-იანი WORK SEPTIMO უნივერსალი დისკები (იდეალურ მდგომარეობაში) მოყვება რაც სურათებზეა, საბურავები ახლა დგას DUNLOP WINTERPORT M2-ები, ცოტა გაცვეთილია მაგრამ ზაფხულამდეც და მაგის მერეც გაძლებს ხოშიანად იდეალურია გაზის ჩასაყენებლად (ცალკე ბაბინები - სვეჩები არ ბანძდება, მაღალი კომპრესიის ძრავი, პატარა ტურბინა - დაბლებიდან კარგად იწევს გაზის შემთხვევაშიც), სულ ახლახანს gio680-მა დააყენა გაზი ზუსტად ჩემნაირ ფორესტერზე და ისე იდგამს რომ მასე ბენზინზე არ დადიოდაო დაინტერესების შემთხვევაში შემომთავაზეთ ფასი და მოვრიგდებით ![]() ![]() ![]() ![]() Aftermarket: STi 4-Pot Brakes, CUSCO Front/Rear Upper Strut Bars, HKS Silent Power Muffler, BLITZ Dual TurboTimer, APEXi Speed Meter/Delimiter, RAZO Pedal Pads, Panasonic DVD/MP3/TV w/TouchScreen ამ ეტაპზე ზემოთჩამოთვლილი სიიდან სავარაუდოდ მოვხსნი წინა CUSCO-ს რასპორკას, HKS გლუშაკს (რამე კარგ გლუშაკს დავაყენებ, უგლუშაკოდ არ დავტოვებ ვაყოლებ: STI-ს 4-პორშნიან ტორმუზებს ( + ქარხნულ ტორმუზებსაც თითქმის ახალი კალოდკებით), RAZO-ს პედლების ნაკლადკებს და CUSCO-ს უკანა რასპორკას -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
![]() |
Feb 28 2013, 18:42
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 |
აბა კაი და ჯანიანი კროსიი, სუპერ დაბალ ფასად!!! იყიდე, დაჯექი და ისიამოვნე!
-------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
|
Feb 28 2013, 18:44
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(Niklolozi @ Feb 28 2013, 19:42) [snapback]466857[/snapback] აბა კაი და ჯანიანი კროსიი, სუპერ დაბალ ფასად!!! იყიდე, დაჯექი და ისიამოვნე! გაიხარე ჯანიანიც არის, ვიდიანიც, კომფორტულიც და მაგარი გამძლეც, მეტი რაღა უნდა ჰქონდეს მანქანას? ხო, რაც მთავარია იაფად ვყიდი !!! ამ მანქანაში გაზი დგება ძალიან მაგრად, არც გაწევა აკლდება, არც სვეჩების ხშირად ცვლა სჭირდება, სვეჩის პრავოდკა საერთოდ არა აქვს (ცალკე ბაბინები აქვს) და არც მაგის გამოცვლა არ დასჭირდება არასოდეს ვინც უკვე ჩააყენა კროსსპორტში გაზი, დამემოწმებიან ამ ყველაფერზე -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Feb 28 2013, 21:17
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 |
ციტატა(PAINKILLER @ Feb 28 2013, 19:44) [snapback]466858[/snapback] გაიხარე ჯანიანიც არის, ვიდიანიც, კომფორტულიც და მაგარი გამძლეც, მეტი რაღა უნდა ჰქონდეს მანქანას? ხო, რაც მთავარია იაფად ვყიდი !!! ამ მანქანაში გაზი დგება ძალიან მაგრად, არც გაწევა აკლდება, არც სვეჩების ხშირად ცვლა სჭირდება, სვეჩის პრავოდკა საერთოდ არა აქვს (ცალკე ბაბინები აქვს) და არც მაგის გამოცვლა არ დასჭირდება არასოდეს ვინც უკვე ჩააყენა კროსსპორტში გაზი, დამემოწმებიან ამ ყველაფერზე + 1000000 თან ისიც გასათვალისწინებელია, რომ ამათში უკვე ახალი თაობის ძრავებია და მარტივად დასასტუკ მოსაკლავი ნაღდად არაა. ტიპტრონიკზე კიდევ სულ რომ გულით გინდოდეს რედლაინზე ვერ ივლი. შედეგად ძრავიც შენახულია, თან Motul 300V-ზე მუშაობს. ასევე აყენია Denso-ს აირმზომი ("ვოზდუხამერი") ეგეც უკვდავია, ანუ არც მაგის პრობლემა ექნება პატრონს. რამდენი პლიუსი აქვს ამ მანქანას: ერთი ფასი, რომელიც ჩემი აზრით ძალიან დაბალია სვეჩის პრავოდკა ცხოვრებაში არ დაგჭირდება კარობკა და ხადავოი მაგარი ვირი. VTD გადაცემათა კოლოფი არსად ჩაგტოვებს, თუ ძალით არ იჩალიჩე აირმზომი არ ფუჭდება, თუ გაფუჭდა კიდევ 50$-ის ბაზარია სალონის ხარისხით XT-ს ბევრად ჯობია პადვესკა ძალიან მაგარია, RSK ლეგასთან ძალიან ახლოს დგას Clarion-ის აუდიო აპარატურა დგას, რაც საკმაოდ კარგი მუსიკის მოსმენის საშუალებას იძლევა გაზი ძალიან მარტივად დგება და ძალიან კარგად მუშაობს -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
|
PAINKILLER გავყიდი Forester CrossSports-ს !!! Feb 22 2013, 21:47
nugo85 PAINKILLER
რა გიკვირს ... Feb 22 2013, 21:49
PAINKILLER ... Mar 1 2013, 15:03
SUBARU WRX STI B4 იყიდეთ თორემ მე ვი... Mar 1 2013, 15:08
PAINKILLER
![]() ![]() |