IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ხელის მუხრუჭი (რუჩნიკი), ჰიდრავლიკური
maxouni
გამოხმაურება Feb 28 2013, 15:18
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




აბა ჩამოყარეთ ვის რა გსმენიათ ჰიდრავლიკურ ხელის მუხრუჭზე.
მთავარი ცილინდრი და ბერკეტი მარივი ამბავია მაგრამ როგორაა საქმე მუშაცილინდრებზე? როგორი მუშა ცილინდრი უნდა დადგეს ბარაბნებში? საერთოდ დაეტევა?
გამიჩნდა იდეა რომ ტრაიმინით დაჯდეს უკანა ტორმუზების კალოდკებზე და ქარხნული ხელის მუხრუჭის სისტემა საერთოდ გადვყარო. გამოვა ასეთი რამე?
ცალი თვალით ჩავიხედე ნასიოკზე და აკეთებენ ვიღაც-ვიღაცეები ამ მეთოდით, მაგრმ რაღაც პრობლემებიც აქვთ, ზოგს "ტარმაჟეანიას" უტოვებს და ზოგი ვერ არეგულირებს , იმდენი დრო არ მქონდა რომ საფუძვლიანად შემესწავლა ეს საკითხი და ამიტომ გავხსენი თემა რომ კოლექტიურად ვიფიქროთ ამ თემაზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
VADA
გამოხმაურება Feb 28 2013, 23:18
გამოხმაურება #2


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




maxouni
ციტატა(maxouni @ 1st March 2013 - 00:15) [snapback]467028[/snapback]
არაა რთული მბავი, ცოტ მოაზროვნე ელექტრიკი გინდა, როცა რუჩნიკს მოქაჩავ სკრული უნდა გადაწიოს მაქსიმალურად განბლოკილე, ანუ როგორც ჩვენ ვეძახით, მაქსიმალურად უკან



ანუ, უკან გადაწეულზე უნდა გამოიყენო გიდრავლიკური მუხრუჭი ???
და 2004 წლიან სტი-ებზე DCCD-ის ხომ ავტო რეჟიმი აქვს ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ხელის მუხრუჭი (რუჩნიკი)   Feb 28 2013, 15:18
shako_tevzuka   კაი თემაა.მეც დიდი ...   Feb 28 2013, 15:53
RACKER   ხო ტრაინიკით უნდა ...   Feb 28 2013, 15:56
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge