![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
გამარჯობათ ფორუმელებო
მოკლედ ბევრჯერ ყოფილა მსგავსი კითხვები თემები თბილისში თუ ვინმე არის კაი სვარშიკი და აკეთებს ვიხლოპებს კოლექტორებს და ასე შემდეგ ხოდა მოვნახე ეგეთი სვარშიკი რომელიც კიდებს თითქმის ყველაფერს ხელს და აკეთებს 5 იანზე შეულია გაკეთოს : 1 კოლექტორები 2 დაუნფაიფი 3 მთლიანი ვიხლოპი 4. დუგები ( სალონშიც ) და გარედანაც მე მხოლოდ დაუნფაიფი გავაკეთებინე და ძალიანმაგაარი გამოვიდა ტიპამა იმენა შეასრულა ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ესეც ნომერი ფასზე თვითონ გაესაუბრეთ 593 18 18 88 პაატა იმედია გამოგადგებათ ფორუმ ჯიზეც გავხსენი ეს თემადა კოტესთანაც შევათანხმე და აქაც იყოს იმედია ბევრგამოადგება მხოლოდ ვიხლოპებს არ აკეთებს ეს კაცი ზოგადად კაი სვარშიკია ანდრო ფოტოებს ველოდები რო გადაუღებ ამ თემაშიც დაყარე რა გამოვიდა და როგორ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
კი მოვყები მაგრამ ამ ტიპა ლინკები დადო ავიაციის ძრავებს რო აწუნინგებენ. სანამ იმას არ წავიკითხავ არ დავწერ.
![]() მოკლედ 20-30 awhp ემატება გარე ვეისგეიტითო. ნასტროიკის შემდეგო მხოლოდ. ანუ აალების კუთხის გადაწევის გარეშე იღებ ამ ცხენებს რაც ნაკლებ დატვირთვას აძლევს ვკლადიშებს და ძრავი ნაკლებად საფრთხეშია. ნუ სწორი ნასტროიკის შემდეგ მე ვფიქრობ რომ ძრავი საერთოდ არაა საფრთხეში სტოკ მეფებს თუ შევადარებთ. (?) იმიტომ რომ ჯერ ერთი. ნაკლები წინაღობა ექმნება (backpressure) სისტემაში. მეორე EGR efecct თუ რაღაც ესეთი აქვსსო კიდე. .. ვერ გავიგე ![]() აი ამ ავიაციის ლინკს და ცდებს რომ წავიკითხავ მერე მეცოდინება ამათ შორის ზუსტი კავშირი. Are there different sizes of external wastegates? Yes. 38 mm and 44 mm are the two most talked about and utilized sizes. Which size is right for me? That is a question for your turbo vendor and tuner as sometimes their advice counters the external wastegate sizing theory. The theory is that a larger wastegate (44 mm) should be utilized on turbos using low boost vs. turbos that are running high boost which should run a smaller wastegate (38 mm). Where did this theory come from? Remember…a wastegate limits boost. If you want to run more boost, you don’t have to limit it as much. Running less boost means you have to limit it more. Think this premise through to get a good mental picture of it as this concept is terribly misunderstood. Some also erroneously put credibility on the TiAL’s 44 mm model due to its superior V-Band clamp vs. the 38 mm models flat flange design as the decision maker. While the V-Band is an overall better design, the problem with TiAL’s 38 mm model is that it apparently ships with what many consider being a sub-standard gasket. Replacing this gasket to start with or after leaks occur generally solves the issue. Funny how a $3 gasket will convince some to spend $200 more on a 44 mm unit as well as encourage others to do so. ეს არ ვიცოდი ჩემი 38 მმ წესით კარგია იმიტომ რომ ბევრის დაბერვას ვაპირებ. კიდევ გავიგრე რომ 2 ზამბარა შეგიძლია ერთად ჩადო 0.5 და 1 ბარი და 1.5 ბარზე ავა ვეისგეიტის წნევა. რა მაინტერესებს რესტრიქტორი არ უნდა ამ სისტემას? თუ ვთქავ 3 პორტიან GM-ს დავაყენებ? ან არ დავაყენებ და სტოკს დავტოვებ. |
|
|