![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 57 რეგისტრ.: 18-July 09 მომხმარებელი № 241 ![]() |
მეგობრებო, მოკლედ როგორც ძალიან ბევრს ჩემ 2.0 2001-იან Stb-ს რადიატორმა გააპარა და ბევრი წებების და მაიმუნობის მერე ნერჟავეიკის კრიშკა გავაკეთებინე...
საკაიფოდაა წყალს არ იკლებს რაშირიტელნის არ ავსებს... იტოგში კარგადაა ყველაფერი გარდა ერთისა: ვენტილატორი ძააააალიან დიდხანს ტრიალებს... ვივლი მერე გავაჩერებ ჩაირთვება ვენტილატორი და აღარ ჩერდება... არ დამიცდია რამდენიხანი მოუნდება მარა ერთი 3-4 წუთი იმენა იტრიალა და მერე ან ვქოქავ ხოლმე ან ვთიშავ... გარდა ამისა რამდენჯერმე ამინთო ჩექ ენჯინი და მერე ცოტახანშივე ჩააქრო... თვითდიაგნოსტირებამ 22 ამოაგდო ანუ დეტონაციის დაჩიკი... მარა ჩექი სულ არ ანთია ძალიან იშვიათად ირთვება ხოლმე ისიც მაქსიმუმ 1 წუთით ხოდზე... წყლის ტემპერატურა სულ ნორმაზედგას, ვერვხვდები ვენტილატორი რატო არ ითიშება ცოტახანში (არ ვგაზაობ ვაბშე ნელა დავდივარ და მაინც)... წყალი ვროდე არ ხურდება. ჰაერიც არაა სისტემაში, ჩავუტარე ჰაერის გამოყვანის რიტუალი ![]() იქნება რამე მირჩიოთ რა გავაკეთო რო ვენტილატორი დროზე გაითიშოს ხოლმე... ჩექი კიდე საგანგაშოა??? თუ ესე იშვიათად რო აინთებახოლმე არაფერია??? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(forester 2.5xs @ 2nd March 2013 - 20:04) [snapback]467620[/snapback] მეგობრებო ალბატ სწორად ვსვავ კიტხვას.ამერიკული ფორიკა მყავს 2003 წ.ჩეკი აქვს ანტილი რაცვიყიდე მისმერე და რაზეანტებენ ეს მანქანები ჩეკს ?მიტხარიტ ვისაც რასჰემტხვევაც გქონიატ ამასტან დაკავსჰირებიტ.მადლობტ წინასწარ ჩეკთან დაკავშირებით 1000 მიზეზი შეიძლება იყოს..... დიაგნოსტიკა უნდა მაგას, MAXOUNI-ს ან RACKER-ას შეეხმიანე და დაგაკვალიანებენ. |
|
|
![]() ![]() |