გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Mar 1 2013, 17:52
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ესეიგი დიდი ხანია ამ თემაზე ვფიქრობ კიდევ როცა სუბარუ არ მყავდა საერთოდ, ხოდა მაინტერსებს რამდენად უსაფრთხოა ძაბვის მომატება ბაბინაზე? ანუ 12 ვოლტის მაგივრად რომ 16 ვოლტი მივცე? სტოკ ბაბიონებზე შეიძლება ამის გაკეთება თუ არა? ვერ გაუძლებს ვითომ?
წერენ რეაქციას გაზის პედალზე საგრძნობლად აუმჯობესებსო, წვა იკლებსო, ცხენების მომატება დაახლოებიტ 8-10, მაღალი ბუსტისთVის სასარგებლოა და რავიცი კიდევ ბევრი რამ, მაგრამ მე მაინტერესებს სტოკზე თუ შეიძლება ვოლტაჟის მომატება? http://www.tmworks-web.jp/products/alpha_eng.htm |
|
|
|
![]() |
Mar 2 2013, 19:28
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 |
ციტატა(juze @ 2nd March 2013 - 19:38) [snapback]467617[/snapback] შემავალზე დაქოქილზე ზუსტად 13,6 შედის იმ შემთხვევაში თუ დინამო სწორედ მუშაობს გამომავალზე დიდი ძაბვა დამოდის ციტატა(Black Jo @ Mar 2 2013, 19:33) [snapback]467614[/snapback] ტესტერი დადებული გაქვს ბაბინაზე? ეგ შეიძლება კი მიეწოდება, მაგრამ შიგნით ტრანზისტორები დგას, ეგენი არ ატარებენ მაგ მიწოდებულ ვოლტაჟს. არ გაგიგია როცა პრავოდკა გამოიწვება მერე წინაღობა ეზრდება, შესაბამისად ნაკლებს გაატარებს ვოლტაჟსაც მაშინ თუ ბაბინასაც იგივე პრობლემააა აქვს რომ ძველი აგარ ატარებს ისეთ ვოლტაჟს როგორც ახალი მაშინ ბაბინის შეცვლა არ შეიძლება ახალით? შეიძლება შედის მარა რამდენი გამოდის იცით ვინმემ? |
|
|
|
Black Jo ბაბინებზე ძაბვის მომატება Mar 1 2013, 17:52
TRULOVI ოჩენ საინტერესო თე... Mar 1 2013, 17:59
TaO HKS Twin Power Ignition Amplifier
Mar 1 2013, 17:59
Black Jo
![]() ![]() |