![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
როგორ დავწიოთ ფორესტერი სწრაფად და იაფად, ხომ არავინ იცით
![]() ალბათ, ზამბარების გამოცვლით, ან რეგულირებადი ამორტიზატორების დაყენებით. მაგრამ, რეგულირებადები ძალიან ძვირია. სხვა გზა თუ იცით რაიმე? (დროებით მინდა, ტრეკზე სავარჯიშოდ) დაახლოებით ესე: ![]() (ძვირადღირებული ნაწილების ყიდვას რომ ვაპირებდე tuning-ში გავხსნიდი ამ თემას) ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
რაკეს მაგის დაბლა ეგრევე ყუმბარაა, სად უნდა დაწიო კაცო
![]() და რომც არ უშლიდეს არაფერი მაინც არ გამოვა, ყველა პონტში დაწევა და "გაჟოსტკება" ერთად უნდა მოხდეს. რომ დაწიო და ისევ რბილ ზამბარაზე დატოვო მერე ნახე შენ ბორბლების არკებში ჭრიალი ![]() ამორტიზატორის ქვედა მხარეს ისე ცოტა ადგილია რომ თითს ვერ ჩატევს. პილნიკია ეგრევე ყუმბარის და ეგ 2 ვინტი რომ აქვს მაგის იმედზეა მთელი მაგ ბორბლის რაზვალის პოზიცია |
|
|
![]() ![]() |