გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Oct 27 2009, 13:20
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
როგორ დავწიოთ ფორესტერი სწრაფად და იაფად, ხომ არავინ იცით
ალბათ, ზამბარების გამოცვლით, ან რეგულირებადი ამორტიზატორების დაყენებით. მაგრამ, რეგულირებადები ძალიან ძვირია. სხვა გზა თუ იცით რაიმე? (დროებით მინდა, ტრეკზე სავარჯიშოდ) დაახლოებით ესე: ![]() (ძვირადღირებული ნაწილების ყიდვას რომ ვაპირებდე tuning-ში გავხსნიდი ამ თემას) |
|
|
|
![]() |
Oct 28 2009, 15:55
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,187 რეგისტრ.: 27-April 09 მომხმარებელი № 51 |
სიმძიმის ცენტრის დაწევა მაგარი საჩალიჩოა ამ მანქანაზე (ანუ მთელი პადვესკა უნდა შეცვალო)
მაგას აჯობებს პრუჟინებს დაუდო რამე შემკრავი რო კრენი შეამცირო ვიღაცამ დადო აქ რეზინები რო ჩაუდო პრუჟინებში სიმეინი პაეზდკისას (დაკეცვაზე იმუშავებს აი გაშლაზე ხო არ გამოვარდება? ეგ არ ვიცი ) და კიდე პაკრიშკა გინდა დაბალპროფილიანი აუცილებლად (225/45 R17 2.5 ზე დაბერილი აუცილებლად ) ამაზე მარტივი და იაფი არაფერი მეგულება |
|
|
|
chrdili ფორესტერის დაწევა Oct 27 2009, 13:20
NetDevil Irakli-ს აქვს ეგეთი პად... Oct 27 2009, 13:37
chrdili :) რავიცი, კი გაუცვლ... Oct 27 2009, 13:43
Forik ჩემი იდგა ეგრე დაბ... Oct 28 2009, 08:34
Joker
![]() ![]() |