![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 774 რეგისტრ.: 23-March 12 მომხმარებელი № 2,615 ![]() |
კარობკის პონტში თუ არის კიდე რამე განსხვავება
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(nugo85 @ 11th March 2013 - 02:55) [snapback]471047[/snapback] ალბათ მაღალი ბუსტის ხარჯზეაქვთ მეტი ძალა მექანიკებს... მარტო ბუსტი შუაში არ არის, ავტომატი კარობკა ორჯერ მძიმეა მექანიკაზე, წარმოიდგინეთ შიგნით რამდენი ბალაყანა ალაგია, მეორედ ავტომატი პლავნად უმატებს ძალებს რაც იწვევს მაქსიმალური ცხენების არ გამოყენებას. თუ სხვა პრაშივკა ჩაწერილი კომპიუტერში, მაშინ ერთიდაიგივე თორქი როგორ ამოიღეს დაბალ ცხენებზე? ![]() ლოგიკური მხოლოდ ის არის რომ მექანიკა და ავტომატს ერთიდაიგივე ცხენები აქვს, უბრალოდ ავტომატ კარობკას უფრო მეტი ცხენების ხარჯვა ჭირდება რომ იმუშაოს ვიდრე მექანიკას და ამიტომაც მაქსიმალურს გამოიმუშავებს მარტო 260 ცხენს.... მახავიკი სტოკში დაახლოებით მგონი 12 კილო მექანიკის თუ არ ვცდები, აბა ჩამოკიდეთ 20 კილოიანი მახავიკი, ცხენები ეგრევე დავარდება ![]() მჩატე დისკებსა და მძიმეს შორის განქსვავება არაფელია? ![]() თუ მჩატეა ხომ უფრო კარგად გარბის მანქანა? რატომ? ![]() |
|
|
![]() ![]() |