IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ლეგასი ავტომატს რატო აქ მექანიკაზე ნაკლები ცხენი
zura09
გამოხმაურება Mar 10 2013, 19:23
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 774
რეგისტრ.: 23-March 12
მომხმარებელი № 2,615




კარობკის პონტში თუ არის კიდე რამე განსხვავება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Gianni
გამოხმაურება Mar 11 2013, 17:57
გამოხმაურება #2


რანერისტი...
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,990
რეგისტრ.: 8-July 09
მდებარ.: Erbil, Iraq
მომხმარებელი № 215




რა გჭირთ ხალხნო, მეხუთე კლასის ფიზიკის მარტივ კანონებზე დაობთ biggrin.gif

სიმძლავრეს (რომელსაც ამ ეტაპზე ვზომავთ ცხენის ძალებში) გამოიმუშავებს ძრავი და მასზე ძრავის გარდა სხვა ვერაფერი ახდენს ზეგავლენას. (არც წონა და არც მგზავრების რაოდენობა smile.gif რაც შეეხება სიმძლავრეს თვლებზე და სხვადასხვა ტრანსმისიის ნაწილებზე, ეგ არის უკვე მქკ (მარგი ქმედების კოეფიციენტი) ანუ ის თუ გამომუშავებული სიმძლავრის რა ნაწილი მიდის დანიშნულების ადგილამდე (თვლამდე ამ შემთხვევაში). მქკ ყოველთვის 100% ზე ნაკლებია ვინაიდან არ არსებობს ენერგიის მექანიკური გადაცემა დანაკარგების გარეშე. აი უკვე აქ ერევა თქვენი მახავიკებიც და კარობკაც (რაც ნაკლებ ენერგიას მოიხმარენ ეს აგრეგატები მით მეტი მივა საბოლოო დანიშნულების ადგილზე)


ვოტ biggrin.gif


--------------------
Allahu Akbar

الله أكبر
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
zura09   ლეგასი ავტომატს რატო აქ მექანიკაზე ნაკლები ცხენი   Mar 10 2013, 19:23
OZY   ეს მეც მაინტერესებ...   Mar 10 2013, 19:28
gentoo   ბიჭო იდეაში მანუალ...   Mar 10 2013, 19:38
VADA   zura09

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge