![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 416 რეგისტრ.: 6-September 10 მომხმარებელი № 1,378 ![]() |
მოკლედ აპორნების შლიფოვკა მჭირდება 2003–იან იაპონურ აუთბექზე 3.0რ.
თემებს გადავხედე აქაც და სხვა განყოფილებებში და ყველაზე "ახალი" 2011 წლის ინფორმაციაა. იქნებ მირჩიოთ დღესდღეობით ვინ აკეთებს ხარისხიანად და თუ ტელეფონს დაწერთ მთლად გადასარევი ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 ![]() |
SUBARU WRX STI B4
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 23rd March 2013 - 13:54) [snapback]476190[/snapback] ანუ რა გამოდის რომ შეცვლიდან შეცვლამდე უნდა ვაშლიფოვკო? ხო გაცვდება ის ახალიც და მერეც დახაზავს? არა კაცო, ნუ რაღაც მიზეზის გამო ხო იბრიცება აპორნი (გადახურება ძირიტადად) ეს დაღუნული აპორნი იასნია ტავის ფორმაც მიაღებინებს კალოდკებს, მერე აპორნის გასწორებისას (გაშლოფოვკებისას) შეიძლება იმ ძველმა დაღუნულმა კალოდკამ აპორი ვერ გაღუნოს, მარა ხაზები კაუკეტოს და ეგაა რა, ამიტომ ახალ აპორნზე (ახალზე რა, გაშლიფოვკებულზე) ახალი კალოდკაა რეკომენდირებული, ბოლო ბოლო კარგად თუ ვერ გაასწორეს მიაჯვავ რო აგერ ახალი კალოდკები მეყენა და რა ჯანდაბამ დაღუნაო (სხვა შემთქვევაში ხელოსნების ამბავი კი იცი თავის დაძვრენა მაგრად უყვართ უხერხული სიტუაციებიდან- დააბრალებენ კალოდკებს) |
|
|
![]() ![]() |